تصویری از اکسپریا XZ پرو که دوربین دوگانه آن را نشان می دهد

رسانه کلیک - در حالی که نمایشگاه MWC امسال غایبان بزرگی دارد، به نظر می رسد سونی از پرچمدار خود در این نمایشگاه رونمایی کند. به تازگی تصویری از اکسپریا XZ پرو منتشر شده که دوربین اصلی دوگانه آن را نشان می دهد.

تصویری از اکسپریا XZ پرو که دوربین دوگانه آن را نشان می دهد

انتظار می رود شرکت سونی در نمایشگاه MWC 2018 که ماه آینده برگزار می شود، از گوشی هوشمند اکسپریا XZ پرو رونمایی کند. گزارشات گذشته به این موضوع اشاره دارند که اکسپریا XZ پرو از نمایشگر OLED با رزولوشن 4K بهره می برد ( پرچمدار آینده سونی به نمایشگر OLED مجهز می شود ).

گفته می شود این دستگاه دارای طراحی تمام صفحه و دوربین اصلی دوگانه خواهد بود. به تازگی تصویری از اکسپریا XZ پرو منتشر شده که پنل های پشتی و جلویی این مدل را به نمایش می گذارد.

بر اساس این تصویر، بخش بالایی پنل جلویی محصول آینده سونی به دوربین سلفی، اسپیکر و سنسور مجهز است و بخش پایینی آن نیز میزبان اسپیکر دوم است.

اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، برخی از ویژگی های این دستگاه را فاش می کند. بر اساس این اطلاعات، اکسپریا XZ پرو به نمایشگر 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18:9 مجهز می شود. در صورت صحت این موضوع، اکسپریا XZ پرو تبدیل به اولین محصول سونی با نسبت تصویر 18:9 می شود.

اکسپریا XZ پرو

در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با چینش افقی قابل مشاهده است که در کنار آن فلاش LED قرار دارد. در بخش جلویی و پشتی این دستگاه خبری از سنسور اثر انگشت نیست، بنابراین انتظار می رود این اسکنر در دکمه پاور در سمت راست دستگاه تعبیه شده باشد. در سمت راست این دستگاه دکمه شاتر دوربین نیز وجود دارد.

سونی در نمایشگاه CES 2018 از چندین گوشی هوشمند شامل اکسپریا XA2، اکسپریا XA2 اولترا و اکسپریا L2 رونمایی کرد که همگی از سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی و زیر سنسور دوربین بهره می برند ( سونی گوشی های XA2 اولترا، XA2 و L2 را به خانواده اکسپریا اضافه کرد ).

شایعات گذشته به برخی از مشخصات فنی این دستگاه اشاره کرده بودند. قدرت اکسپریا XZ پرو را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند. وظیفه همراهی این چیپست برعهده 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. انتظار می رود دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای سنسورهای 18 و 12 مگاپیکسلی باشد و دوربینی 13 مگاپیکسلی تصاویر سلفی کاربران را ثبت کند.

از دیگر مشخصات این مدل می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو و باتری 3420 میلی آمپری اشاره کرد. به احتمال زیاد اکسپریا XZ پرو با قیمتی در حدود 950 دلار عرضه خواهد شد.

ارسال نظر