سونی اکسپریا XZ1 مجهز به سیستم چاپ سه بعدی فوق پیشرفته است!

رسانه کلیک – پیشرفت فناوری به جایی رسیده که اکنون برای چاپ سه بعدی حتی به کامپیوتر هم نیاز ندارید. با تلفن هوشمند سونی اکسپریا XZ1 می‌توانید اسکن و چاپ سه بعدی داشته باشید.

سونی اکسپریا XZ1 مجهز به سیستم چاپ سه بعدی فوق پیشرفته است!

غول تکنولوژی ژاپنی از همان ابتدا، در پی معرفی Xperia XZ1 در نمایشگاه بین المللی IFA اعلام کرد که به دنبال همکاری با سرویس‌های چاپ سه بعدی است تا بتواند از آن‌ها با اپلیکیشن از پیش آماده شده اسکن سه بعدی خود استفاده کند. اکنون سونی و Sculpteo اعلام کرده‌اند که با همکاری هم به دنبال روشی هستند که امکان چاپ سه بعدی را در هر زمان و مکانی به وسیله XZ1 ممکن کنند. طی این فرآیند به هیچ وجه نیازی به استفاده از کامپیوتر نخواهد بود.

وقتی اپلیکیشن ۳D Creator را باز می‌کنید، می‌بینید که سرویس‌های چاپ سه بعدی Sculpteo درون رابط کاربری آن قرار داده شده است. اگر می‌خواهید یکی از اسباب بازی‌های دوران کودکی خود را بازسازی کنید یا از چهره‌تان یک چاپ سه بعدی بگیرید، کافی است سوژه را با استفاده از ۳D Creator اسکن کرده و فایل آن را از داخل خود اپ به طور مستقیم برای دستگاه‌های Sculpteo بفرستید. حتی می‌توانید هزینه چاپ را از داخل اپلیکیشن پرداخت کرده و آن را به هر نقطه‌ای از جهان که خواستید، ارسال کنید. خروجی با استفاده از مواد رنگی و در اندازه دلخواه شما چاپ خواهد شد.

این شرکت در IFA تاکید زیادی روی اپ ۳D Creator کرده بود و حالا دلیلش را می‌بینیم. اپلیکیشن مذکور قابلیت این را دارد تا در کمتر از یک دقیقه هر شی یا انسانی را به طور واقعی اسکن کند. سونی حتی دمویی از خروجی اسکن سر یکی از همکاران من به نام Cherlynn Low را هم نشان داده که نتیجه‌ی آن به طرز غافلگیرکننده‌ای پرجزئیات و واقعی است. با اضافه شدن این قابلیت به سونی اکسپریا XZ1، اکنون این دستگاه بیش از پیش برای طراحان، سازندگان و هر کسی که به دنبال روش ساده‌ای برای اسکن و چاپ اشیاء مختلف است جذابیت دارد.

سونی اکسپریا XZ1 در تاریخ ۱۹ سپتامبر در دسترس عموم قرار می‌گیرد، بنابراین برای خرید این دستگاه علاوه بر ۷۰۰ دلار پول، باید چند روز دیگر صبر داشته باشید.

ارسال نظر