فعال شدن مجدد سرویس Forwarding در ایمیل یاهو

شرکت یاهو پس از گذراندن دوره ای پرتلاطم و بدنبال آن غیرفعال کردن سیستم فوروارد ایمیل خود، سرانجام این قابلیت را دوباره برای سرویس ایمیل های خود را راه اندازی کرد.

فعال شدن مجدد سرویس Forwarding در ایمیل یاهو

به گزارش کلیک، شرکت یاهو پس از غیرفعال کردن سرویس فوروارد اتوماتیک ایمیل ها در اوایل هفته جاری، مجددا این ویژگی را برای تمامی کاربران فعال کرد. این کمپانی در مصاحبه با Engadget گفته حرکت مذکور در راستای ارتقا سطح عملکرد حساب های مختلف کاربری مشتریانش،از مدتی قبل طراحی و در روز دوشنبه اجرا شده است.

همچنین گفته شده همزمان با بازگشت دوباره این قابلیت در سرویسهای ایمیل، شرکت یاهو برای اختلال چند روزه در سرویس خود از مشتریانش عذر خواهی کرد.

این شرکت به کاربران خود پیشنهاد کرد به جای اینکه از سیستم خودکار که تمامی اطلاعات را در یک محل گردآوری میکند، مستقیما به سرویس ایمیل خود وصل گردند، همچنین استفاده از Mailbox چندمنظوره را برای کاربرانی که به سیستم یکپارچه علاقه‌مند هستند نیز از سوی این کمپانی پیشنهاد شده است.

غول‌های دنیای اینترنت دوران سختی را در هفته ای که گذشت سپری کردند.

در ماه سپتامبر، یاهو وجود حفره امنیتی که اطلاعات ۵۰۰ میلیون کاربر خود را تحت الشعاع قرار میداد تأیید کرد و این خبر درست با اعلام خرید این شرکت توسط کمپانی Verizon همزمان بود که درج این خبرها موجب به مخاطره افتادن این معامله بزرگ شده نیز شد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد شرکت یاهو در سال گذشته به دولت آمریکا اجازه دسترسی به ایمیل های کاربران خود را داده است تا بتوانند از میان صدها میلیون ایمیل به اطلاعات طبقه بندی شده مورد نیاز دست پیدا کنند.

اگرچه این شرکت اذعان کرده که غیرفعال کردن سیستم فوروارد تصمیمی از قبل تعیین شده جهت ارتقا خدمات بوده است که به نظر خیلی‌ها این زمان بندی دقیق جالب به نظر میرسید.

ارسال نظر