فروش ۲۰۰ میلیون از حساب های کاربری هک شده یاهو در وب تاریک

بازار تاریک وب معروف که در آن یک هکر در حال فروش ۲۰۰ میلیون حساب کاربری به سرقت رفته از یاهو است، تحت حمله سایبری قرار گرفته است.

فروش ۲۰۰ میلیون از حساب های کاربری هک شده یاهو در وب تاریک

به گزارش کلیک، سایتی به Real Deal، یکی از سایت های هدف و مرجع برای هکرهایی است که برای فروش پایگاه داده ها در ازای بیت کوین تلاش می کنند. در مورد گزارش هک حساب های کاربری یاهو، بیش از ۲۰۰ میلیون حساب کاربری برای فروش در این سایت در ازای ۳ بیت کوین یا تقریبا ۱۸۰۰ دلار در دسترس است!

بر اساس گزارشات به دست آمده، یاهو به زودی خبر مذکور را تایید خواهد کرد.

گزارش در حالی منتشر شد که سایت میزبان پایگاه داده تحت حمله سایبری قرار گرفته و از دسترس کاربران خارج گردیده است. البته هنوز معلوم نیست که در پشت این حمله چه کسی قرار دارد؛ هنگامی که یک کاربر به صفحه Login در سایت وارد می شود، که آن هم تنها از طریق مرورگر Tor امکان پذیر است، سایت Real Deal پیغام "Market under DDoS" را نشان می دهد که به معنی اختلال در سیستم بازار است.

در واقع، سایت مذکور تحت حملات DDos یا Distributed Denial of Service قرار گرفته که بدان معناست که هکرها با فرستادن حجم بسیار زیادی ار ترافیک به سمت این سایت، سیستم آن را از پاسخ گویی ناتوان کرده اند و سیستم قادر به پاسخ گویی به درخواست اطلاعات از طرف کلاینت ها نیست.

در زیر، صفحه نمایش داده شده توسط سایت را می بینید:

screen-shot-2016-09-22-at-10-43-59-am

ارسال نظر