بازی Yakuza 7 در راه است

رسانه کلیک - شایعات و گزارشات جدید حاکی از آن است که نسخه هفتم سری محبوب Yakuza در ۴ شهریور ماه امسال رسما توسط شرکت سگا معرفی خواهد شد.

بازی Yakuza 7 در راه است

اگر مجموعه بی نظیر یاکوزا را دنبال کرده باشید، حتما می دانید که در نسخه ششم این مجموعه داستان شخصیت Kiryu به اتمام رسید اما شرکت سگا بارها و بارها اعلام کرده است که با اتمام داستان این شخصیت، سری پرطرفدار Yakuza به پایان نمی رسد و نسخه های بعدی بر روی داستان و شخصیت دیگری تمرکز خواهد کرد و این سری به راه خود ادامه خواهد داد. اگرچه نسخه بعدی سری یاکوزا توسط سازنده آن تایید شده ولی تا به امروز جزئیات و اطلاعاتی در خصوص تاریخ رونمایی و عرضه بازی ارائه نگردیده است.

به تازگی استودیوی بازی ساز سگا در بیانیه ای رسما از برگزاری مراسم ویژه در روز ۲۶ آگوست سال میلادی جاری (مصادف با ۴ شهریور ۹۶) در UDX Akihabara خبر داد. در جریان این مراسم، سگا قصد دارد از بازی کاملا جدیدی رونمایی کند. این در حالیست که هنوز نام و مشخصات بازی جدید شرکت سگا مشخص نیست و نمی توان با اطمینان از معرفی بازی یاکوزا ۷ سخن گفت لیکن بسیاری از تحلیل گران پیش بینی می کنند که سگا در این مراسم از در کنار رونمایی از یک IP جدید، از بازی ویدیویی Yakuza 7 نیز رونمایی خواهد کرد.

چندی پیش شرکت سگا و استودیوی یاکوزا از علاه خود در خصوص کنسول جدید شرکت نینتندو یعنی سوییچ سخن گفتند. بدین ترتیب پیش بینی می شود که نسخه جدید سری یاکوزا ضمن عرضه بر روی کنسول پلی استیشن ۴، بر روی کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه شود. به علاوه، احتمال عرضه بازی یاکوزا بر روی پلتفرم پی سی (رایانه شخصی) نیز بسیار بالاست چرا که مدتی است سگا عرضه نسخه پی سی این مجموعه را بررسی می کند و در این باره صحبت های زیادی کرده است. در حال حاضر باید منتظر برگزاری این مراسم ویژه از سوی سگا باشیم تا با عنوان جدید این شرکت آشنا شویم. همراه رسانه کلیک بمانید...

آخرین نسخه از مجموعه یاکوزا تحت عنوان Yakuza 6 در تاریخ ۸ دسامبر سال میلادی ۲۰۱۶ (مصادف با ۱۸ آذر ماه سال ۹۵) به صورت انحصاری بر روی کنسول نسل هشتم شرکت سونی یعنی پلی استیشن ۴ در کشور ژاپن منتشر شد. متاسفانه هنوز تاریخ دقیق انتشار نسخه جهانی بازی اعلام نشده و سگا قول داده که این عنوان ویدیویی در اوایل سال میلادی ۲۰۱۸ در جهان عرضه خواهد شد. همچنین بازی Yakuza: Kiwami در روز ۲۱ ژانویه سال میلادی ۲۰۱۶ (۱ بهمن ۹۵) در کشور ژاپن بر روی کنسول مذکور منتشر شد که طبق آخرین خبرها، این عنوان در ۲۹ آگوست امسال (۷ شهریور ۹۶) در سراسر جهان قابل دسترس خواهد بود.

بازی ویدیویی Yakuza: Kiwami نسخه بازسازی شده نسخه اول سری یاکوزا است که سازندگان ضمن ارتقای کیفیت انیمیشن ها و گرافیک چهره شخصیت ها و محیط بازی، سیستم مبارزات آن را نیز بهبود بخشیده و این عنوان را بر روی کنسول PlayStation عرضه خواهند کرد. بنا به ادعای سگا، بازی یاکوزا کیوامی با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.

ارسال نظر