تازه های یک تماس در روز دوم الکامپ 21

<p>فروشگاه اینترنتی یک تماس در دومین روز از برپایی نمایشگاه الکامپ از وبلاگ، برنامک و فروشگاه اینترنتی ویژه لوازم اداری خود رونمایی کرد.به گزارش کلیک، به نقل از روابط عمومی یک تماس، شرکت «نوپاد» یا همان خدمات فناوری نوآور پاسارگاد، فعالیت خود را از دی‌ماه سال 1388 و با هدف خلق ایده‌های نوین بانکی و راهکارهای جدید پرداخت، آغاز کرد. فروشگاه اینترنتی «یک تماس» یکی از مهمترین خدمات نوپاد است که تنوع کالایی زیادی دارد. یک تماس همزمان با برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ، چهره جدیدی به سایت خود داده و قصد دارد امسال زمینه های فعالیتی اش را گسترده تر کند. فروش سازمانی یکی از خدمات این فروشگاه اینترنتی است که در حال حاضر با دامنه اینترنتی pasargad.1tamas.com به مجموعه مالی پاسارگاد خدمات می دهد و نظیر یک تعاونی آنلاین سازمانی عمل می‌کند. با استفاده از این امکان، دیگر سازمان ها نیز می توانند زیردامنه های اینترنتی را برای فروش محصولات و کالاها در اختیار کارکنان خود قرار دهند. شرکت نوپاد امروز از سه محصول خود در نمایشگاه الکامپ رونمایی کرد. وبلاگ یک تماس که از امروز به طور رسمی فعالیت خود را شروع کرد، مدخلی برای انتقال اطلاعات دقیق تر به مشتریان و خریداران محصولات این فروشگاه اینترنتی است. نخستین فستیوال این وبلاگ نیز با ارائه تخفیف های ویژه ای در شب یلدا برپا خواهد شد. رونمایی از برنامک یک تماس نیز بخش دیگری از برنامه امروز بود. این برنامک که در حال حاضر ویژه سیستم عاملهای اندروید تولید شده، به زودی با طراحی نسخه IOS در اختیار بخش دیگری از کاربران نیز قرار می گیرد. همچنین افتتاح فروشگاه اینترنتی ویژه لوازم اداری به نشانی edari.1tamas.ir بخش دیگری از رونمایی های امروز بود. این فروشگاه شامل تمامی لوازم اداری اعم از میزهای مدیریت، کنفرانس، صندلی، پرینتر، اسکنر، تلفن‌های سانترال و ... است. نوپاد به عنوان بازوی تجارت الکترونیکی گروه شرکت‌های فناپ، در نمایشگاه الکامپ امسال در سالن میلاد- طبقه دوم- غرفه 224 حضور دارد.</p>

تازه های یک تماس در روز دوم الکامپ 21

به گزارش کلیک، به نقل از روابط عمومی یک تماس، شرکت «نوپاد» یا همان خدمات فناوری نوآور پاسارگاد، فعالیت خود را از دی‌ماه سال 1388 و با هدف خلق ایده‌های نوین بانکی و راهکارهای جدید پرداخت، آغاز کرد. فروشگاه اینترنتی «یک تماس» یکی از مهمترین خدمات نوپاد است که تنوع کالایی زیادی دارد. یک تماس همزمان با برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ، چهره جدیدی به سایت خود داده و قصد دارد امسال زمینه های فعالیتی اش را گسترده تر کند. فروش سازمانی یکی از خدمات این فروشگاه اینترنتی است که در حال حاضر با دامنه اینترنتی pasargad.1tamas.com به مجموعه مالی پاسارگاد خدمات می دهد و نظیر یک تعاونی آنلاین سازمانی عمل می‌کند. با استفاده از این امکان، دیگر سازمان ها نیز می توانند زیردامنه های اینترنتی را برای فروش محصولات و کالاها در اختیار کارکنان خود قرار دهند.
شرکت نوپاد امروز از سه محصول خود در نمایشگاه الکامپ رونمایی کرد. وبلاگ یک تماس که از امروز به طور رسمی فعالیت خود را شروع کرد، مدخلی برای انتقال اطلاعات دقیق تر به مشتریان و خریداران محصولات این فروشگاه اینترنتی است.
نخستین فستیوال این وبلاگ نیز با ارائه تخفیف های ویژه ای در شب یلدا برپا خواهد شد.
رونمایی از برنامک یک تماس نیز بخش دیگری از برنامه امروز بود. این برنامک که در حال حاضر ویژه سیستم عاملهای اندروید تولید شده، به زودی با طراحی نسخه IOS در اختیار بخش دیگری از کاربران نیز قرار می گیرد.
همچنین افتتاح فروشگاه اینترنتی ویژه لوازم اداری به نشانی edari.1tamas.ir بخش دیگری از رونمایی های امروز بود. این فروشگاه شامل تمامی لوازم اداری اعم از میزهای مدیریت، کنفرانس، صندلی، پرینتر، اسکنر، تلفن‌های سانترال و ... است.
نوپاد به عنوان بازوی تجارت الکترونیکی گروه شرکت‌های فناپ، در نمایشگاه الکامپ امسال در سالن میلاد- طبقه دوم- غرفه 224 حضور دارد.

ارسال نظر