اعلام رسمی مشخصات لپتاپ های یوگا ۷۲۰ و ۵۲۰ لنوو

لنوو در رویداد MWC 2017 دو لپ تاپ جدید خود با نام های Yoga 720 و Yoga 520 را معرفی کرد. هر دو مدل در بعضی از مشخصات مشترک می باشند، اما اگر به دنبال لپ تاپ قویتری هستید Yoga 720 سخت افزار قویتری داشته، در عوض Yoga 520 قیمت کمتری دارد.

اعلام رسمی مشخصات لپتاپ های یوگا ۷۲۰ و ۵۲۰ لنوو

به گزارش کلیک ، هر دو لپ تاپ پردازنده Core i7 داشته اما یوگا ۷۲۰ قدرتمندتر است. این لپ تاپ ۱۵ اینچی دارای پردازنده گرافیگی NVIDIA مدل GeForce GTX 1050 بوده که حتی می تواند برای پشتیبانی از رزولوشن ۴K تنظیم گردد. اگر وضوح تصویر برای شما حائز اهمیت است، این لپ تاپ گزینه ی خوبی برایتان خواهد بود که می توانید آن را در دو سایز صفحه نمایش ۱۳ یا ۱۵ اینچی تهیه کنید.

صفحه کلید این دو مدل لپ تاپ را می توان به عقب برد و آنها را تبدیل به تبلت نمود. یوگا ۷۲۰ و یوگا ۵۲۰ قابلیت پشتیبانی از قلم را دارند، به این ترتیب کاربران به آسانی قادرند تا یادداشت های خودرا ثبت کنند. از دیگر امکانات این لپ تاپ ها می توان به اسکنر اثر انگشت اشاره کرد.

صفحه نمایش ۱۳ اینچی یوگا ۷۲۰ با هزینه ۸۶۰ دلار و مدل ۱۵ اینچی با قیمت پایه ۱۱۰۰ دلار در آوریل سال جاری به بازار خواهد آمد. یوگا ۵۲۰ نیز با قیمت پایه ۵۹۹ یورو در ژوییه امسال روانه بازار خواهد شد.

ارسال نظر