Xbox One X را به صورت عمودی قرار دهید

همانند کنسول ایکس باکس وان اس، کنسول جدید و قدرتمند ردموندی ها قابلیت قرارگیری به صورت عمودی را دارد. البته توجه داشته باشید که برای قرارگیری کنسول ایکس باکس وان ایکس، به پایه عمودی مخصوص کنسول نیاز خواهید داشت که این پایه با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار و به صورت جداگانه به فروش خواهد رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

Xbox One X را به صورت عمودی قرار دهید

البته توجه داشته باشید که برای قرارگیری کنسول ایکس باکس وان ایکس، به پایه عمودی مخصوص کنسول نیاز خواهید داشت که این پایه با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار و به صورت جداگانه به فروش خواهد رسید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، پس از رونمایی از پروژه ایکس باکس اسکورپیو یا همان کنسول قدرتمند و جدید Xbox One X، سوالات مختلفی درباره این دستگاه مطرح گردید. یکی از سوالات و دغدغه های مهم بازیکنان و طرفداران کنسول های ایکس باکس، نحوه قرارگیری کنسول ایکس باکس وان ایکس است. هم اکنون سوال های زیادی در صفحات مختلف شبکه اجتماعی کارکنان شرکت مایکروسافت دیده می شود که پاسخ سوالات یکی پس از دیگری اعلام می شوند.

به تازگی آقای آلبرتو پنلو (Albert Penello) در شبکه اجتماعی بزرگ توییتر در پاسخ به سوال یکی از کاربران، رسما اعلام کرد که کنسول ایکس باکس وان ایکس می تواند به صورت عمودی قرار گیرد. البته باید به این موضوع توجه کرد که طراحی کنسول Xbox One X همانند نسل قبلی خود یعنی ایکس باکس ۳۶۰ نبوده و از این رو جهت قرارگیری عمودی، به پایه های مخصوص نیاز است. پایه نگهدارنده عمودی کنسول ایکس باکس وان ایکس پس از عرضه رسمی دستگاه به صورت جداگانه و با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

متن توییت آقای آلبرتو پنلو به شرح زیر است:

بله! یک برای قرارگیری عمودی کنسول، گزینه اختیاری (پایه عمودی) وجود دارد.

همان طور که اطلاع دارید، مدل اسلیم کنسول ایکس باکس وان یعنی Xbox One S نیز به کمک پایه نگهدارنده به صورت عمودی قرار می گیرد. این پایه نگهدارنده هم اکنون با قیمت ۲۰ دلار در فروشگاه های معتبر جهان به فروش می رسند. از آنجا که کنسول قدرتمند ایکس باکس وان ایکس از ایکس باکس وان اس کوچکتر بوده، متاسفانه پایه های نگهدارنده عمودی این دو مدل متفاوت خواهد بود. به همین خاطر، مایکروسافت حتما پایه مختص این کنسول را بزودی طراحی و در زمان عرضه کنسول، به دست خریداران خواهد رسانید. ناگفته نماند هم اکنون هیچ محصولی در زمینه پایه نگهدارنده عمودی کنسول Xbox One X در فروشگاه رسمی مایکروسافت به چشم دیده نمی شود.

اگر کنفرانس مایکروسافت در مراسم E3 سال میلادی جاری (۲۰۱۷) را دنبال کرده باشید، حتما می دانید که سرانجام ردموندی ها از پروژه ایکس باکس اسکورپیو رونمایی کردند و گویا نام کنسول بعدی خانواده Xbox، ایکس باکس وان ایکس نام دارد. این دستگاه که سخت افزار قدرتمندتری نسبت به کنسول رقیب یعنی پلی استیشن ۴ پرو دارد، در تاریخ ۷ اکتبر امسال (۲۰۱۷) مصادف با ۱۵ مهر ماه ۹۶ و با قیمت ۳۹۹ دلار (۱۰۰ دلار بیشتر از کنسول PS4 Pro) در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. بر اساس ادعای سازندگان، تمامی عناوین ویدیویی این کنسول با رزولوشن ۴K واقعی و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهند شد و دارندگان ایکس باکس وان ایکس این جمله را در آینده زیاد خواهند شنید.

یکی از بحث های داغ اخیر کاربران در سرتاسر فضای مجازی، قیمت نهایی کنسول ایکس باکس وان ایکس است. مایکروسافت از اینکه کنسول قدرتمند خود را با قیمت بیشتری نسبت به پلی استیشن ۴ پرو عرضه می کند، نگران نیست و به محصول جدید خود اعتماد دارد. این درحالیست که برخی از تحلیل گران مدعی هستند که گران بودن Xbox One X نسبت به PlayStation 4 Pro، مجددا شاهد شکست تلخ مایکروسافت خواهیم بود. پیش بینی این موضوع کار بسیار دشواریست چرا که ایکس باکس وان ایکس از قدرت بیشتری بهره می برد و گرافیک و عملکرد عناوین ویدیویی در این دستگاه بهتر از سایر کنسول ها خواهد بود.

علاقه مندان می توانند با کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه نمایشگاه E3 2017 مراجعه و تمامی خبرها، بازی های جدید معرفی شده، مقالات و تحلیل کنفرانس های نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری را در رسانه کلیک دنبال کنند. شایان به ذکر است رسانه کلیک، کنفرانس مراسم E3 شرکت مایکروسافت را به صورت کامل پوشش داده و شما می توانید با مراجعه به صفحه "پوشش زنده کنفرانس مایکروسافت در E3 2017"، تمامی اتفاقات و بازی های جدید معرفی شده را مشاهده فرمایید. جهت مراجعه به این صفحه، بر روی این نوشته کلیک کنید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص قرارگیری عمودی کنسول ایکس باکس وان ایکس به کمک پایه نگهدارنده چیست؟ آیا شما نسبت به خرید این پایه ۲۰ دلاری اقدام خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر