استیکرهای جالب بر روی تصاویر استوری اینستاگرام به مناسبت ۲۰۰ میلیونی شدن

امروز در آخرین به روز رسانی اپلیکیشن اینستاگرام، قابلیت جدید به استوری اینستاگرام افزوده شده است که امکان قرار دادن استیکرهای مختلف را بر روی تصاویر به اشتراک گذاشته شده در استوری برای کاربران فراهم می کند.

استیکرهای جالب بر روی تصاویر استوری اینستاگرام به مناسبت ۲۰۰ میلیونی شدن

به گزارش کلیک، در ابتدای سال ۲۰۱۷ اینستاگرام اعلام کرد کاربران قابلیت استوری در این اپلیکیشن شبکه اجتماعی به بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر در روز خواهد رسید و امروز شاهد آن هستیم که این تعداد از مرز ۲۰۰ میلیون نفر نیز گذشته است. اینستاگرام علاوه بر خبر افزایش کاربران استوری در این شبکه اجتماعی، امروز خبر از ارائه قابلیت جدید برای کاربران در خصوص امکان قرار دادن استیکر بر روی تصاویر را منتشر کرده است. البته قابلیت قرار دادن استیکر بر روی پیام هایی دایرکت نیز فعال شده است و کاربران می توانند از این پس از این استیکرها بر روی پیام هایی که به صورت دایرکت برای دوستان خود ارسال می کنند نیز استفاده نمایند.

به گفته اینستاگرام این استیکرها شامل استیکرهایی برای سلفی ها، استیکرهای مربوط به شهرهای مختلف خواهد بود. همچنین در این میان قابلی دیگری به نام pinnings ticker نیز فعال است که با استفاده از آن کاربران می توانند بر روی ویدیو های خود استیکرهای جذاب و زیبایی قرار دهند.

برای استفاده از قابلیت Selfie Sticker کاربر می تواند سلفی خود را به حالت استیکر تغییر دهد و با دوستان خود در استوری یا پیام های دایرکت به اشتراک بگذارد. وقتی کاربر تصویر سلفی یا ویدیویی ثبت می کند، ب فشار دادن شکلک ظاهر شده بر روی صفحه، استیکر جدی مشاهده می کند بر روی آن آیکون یک دوربین قرار داده شده است که امکان ثبت مینی سلفی را به کاربر می دهد. کاربر می تواند بعد و یا قبل از اینکه تصویر خود را ثبت نماید، از افکت های جذابی بر روی تصویر خود استفاده نماید.

اما استیکرهای شهرها در واقع مربوط به ۴ شهر مهم دنیا مثل شیکاگو هستند. این استیکرها توسط طراحان همان کشور طراحی شده اند. علاوه بر این امکان دسترسی میانبر به استیکرهایی که اخیراً استفاده شده است نیز برای کاربر فراهم شده است. دسترسی به این میانبر ها از طریق swip کردن به سمت چپ و رایت امکان پذیر است.

اما قابلیت Sticker Pinning قابلیتی است که با استفاده از کاربر می تواند بر روی ویدیو ها در مکان های خاصی استیکرهای جذابی قرار دهد. این قابلیت برای قابلیت hand-free ویدیو ین شرکت و همچنین Boomerang قابل استفاده است. در حال حاضر کاربران نسخه iOS این اپلیکیشن می توانند از این قابلیت با به روز رسنی اپلیکیشن خود از طریق اپ استور استفاده کنند.

شاید افزودن این قابلیت های جذاب به استوری اینستاگرام باعث شود تا تعداد کاربران استوری از ۲۰۰ میلیون نفر در روز به چیزی بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در روز برسد. باید منتظر اتفاقات آینده بود.

ارسال نظر