به ایرپادهای اپل نمی توان اعتماد کرد

کمپانی اپل دو مدل جدید آیفون، به نام‌های آیفون۷ و آیفون۷ پلاس را به تازگی رونمایی کرد. ویژگی جدید این گوشی‌ها شامل یک دوربین پیشرفته‌تر، مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و عمر باتری بهتر است.

به ایرپادهای اپل نمی توان اعتماد کرد

به گزارش کلیک، چیزی که بیشترین توجهات را در فضای مجازی به خود جلب کرد از ویژگی‌های جدید این آیفون‌ها نیست، بلکه یکی از لوازم‌ جانبی آن به نام "ایرپاد" است.

این هدفون بیسیم ۱۵۹ دلاری که اپل آن را در کنفرانس اخیر خود رونمایی کرد، می‌تواند با تمام دستگاه‌های این شرکت که دارای آخرین نسخه از سیستم عامل دستگاه هستند، مورد استفاده قرار گیرد.

همان طور که انتظار می‌رفت، آیفون۷ و آیفون۷ پلاس جک هدفون ندارند. بنابراین نسخه جدیدی از هدفون های استاندارد اپل به نام "EarPods" همراه با گوشی عرضه شده که به درگاه شارژ گوشی متصل می‌شود. علاوه بر این، یک آداپتور مخصوص هم برای اتصال هدفون‌های قدیمی همراه گوشی خواهد بود. نکته جالب اینجاست که با این که اپل ایرپاد را در کنفرانس اختصاصی رونمایی آیفون‌های جدید معرفی کرد، ولی باید آن را به صورت جداگانه خرید. در صورتی که انتظار می‌رفت این وسیله همراه با گوشی درون جعبه باشد.

نقدهای مثبت و منفی زیادی از این محصول جدید اپل شده که بیشتر منفی بوده است. منتقدان اعلام کرده‌اند که این وسیله ضد آب نیست، در نتیجه هنگام دویدن نمی‌توان از آن استفاده کرد، چون ممکن است کاربر عرق کرده و این وسیله خراب شود. از طرفی به دلیل کوچک بودن، به راحتی می‌تواند گم شود و هیچ راهی برای پیدا کردن آن وجود ندارد.

اما منتقدان مثبت اندیش هم، با تایید تمام این فرضیه ها، عقیده دارند که این سیستم صوتی می تواند فراهم کننده نسل جدیدی از ارتباط کاربران با دنیای موسیقی باشد.

البته بهتر بود که اپل این محصول را ضد آب می‌ساخت که کاربران بتوانند هنگام دویدن یا کارهای روزمره که امکان عرق کردنشان وجود دارد، استفاده کنند.

پس از این که ایرپاد توسط اپل معرفی شد، علاوه بر منتقدان و صاحب نظران، بسیاری از مردم هم به این محصول واکنش نشان دادند و با راه اندازی کمپین های مختلف مخالفت یا موافقت خود را اعلام کردند. بسیاری از طرفداران اپل اعلام کرده‌اند که دلشان برای همان هدفون‌های سنتی تنگ شده است.

ارسال نظر