بازگشت یوتیوب به سه کشور تحریمی

<p>از سال 2012 و با امتناع یوتیوب از حذف فیلم موهن و بی پایه و اساس در مورد زندگی پیامبر گرامی اسلام، پاکستان این سرویس به اشتراک گذاری ویدیو را فیلتر کرد و یوتیوب از آن زمان به صورت رسمی در پاکستان حضور ندارد. به گزارش کلیک، با شروع به کار صفحه اصلی بومی شده یوتیوب در روز سه شنبه برای هر یک از کشورهای پاکستان، سریلانکا و نپال از سوی گوگل، فعالیت یوتیوب می تواند به زودی شکل جدیدی به خود بگیرد. صفحات بومی برای این کشورها، اجازه دسترسی به تمام محتوای یوتیوب را نمی دهند و به اعتقاد گوگل نسبتا نسخه ای متناسب با آداب و رسوم ملی هر یک از این کشورها است. طبق اطلاعیه ای در وبلاگ گوگل آمده است: با در دسترس قرار دادن نسخه های بهینه سازی شده برای نپال، پاکستان و سریلانکا، کاربران این کشورها، حتی تجربه بهتری در استفاده از یوتیوب نسبت به گذشته خواهند داشت. صفحه جدید هر کشور علاوه بر بهینه شدن برای فرهنگ آن کشور، سبب می شود تولیدات بومی فیلم سازها، آهنگ سازها و خالقان محتوا بیشتر در معرض دید کاربران قرار بگیرند و موجب ترقی کسب و کار آنها می شود.</p> <p>البته هنوز در خصوص این که این اقدامات برای رفع فیلتر یوتیوب کافی بوده یا نه، هیچ بیانیه ای از طرف مقامات رسمی پاکستان منتشر نشده است. منبع: engadget</p>

بازگشت یوتیوب به سه کشور تحریمی

به گزارش کلیک، با شروع به کار صفحه اصلی بومی شده یوتیوب در روز سه شنبه برای هر یک از کشورهای پاکستان، سریلانکا و نپال از سوی گوگل، فعالیت یوتیوب می تواند به زودی شکل جدیدی به خود بگیرد.
صفحات بومی برای این کشورها، اجازه دسترسی به تمام محتوای یوتیوب را نمی دهند و به اعتقاد گوگل نسبتا نسخه ای متناسب با آداب و رسوم ملی هر یک از این کشورها است. طبق اطلاعیه ای در وبلاگ گوگل آمده است: با در دسترس قرار دادن نسخه های بهینه سازی شده برای نپال، پاکستان و سریلانکا، کاربران این کشورها، حتی تجربه بهتری در استفاده از یوتیوب نسبت به گذشته خواهند داشت. صفحه جدید هر کشور علاوه بر بهینه شدن برای فرهنگ آن کشور، سبب می شود تولیدات بومی فیلم سازها، آهنگ سازها و خالقان محتوا بیشتر در معرض دید کاربران قرار بگیرند و موجب ترقی کسب و کار آنها می شود.

البته هنوز در خصوص این که این اقدامات برای رفع فیلتر یوتیوب کافی بوده یا نه، هیچ بیانیه ای از طرف مقامات رسمی پاکستان منتشر نشده است.
منبع: engadget

ارسال نظر