قابلیت تنظیم سرعت پخش به نسخه موبایلی یوتیوب اضافه شد

رسانه کلیک – قابلیت تنظیم سرعت پخش ویدیوها در یوتیوب به نسخه‌های اندروید و iOS نیز اضافه شد، به نحوی که از این پس می‌توان سرعت پخش یوتیوب را به راحتی تغییر داد.

قابلیت تنظیم سرعت پخش به نسخه موبایلی یوتیوب اضافه شد

قابلیت انتخاب سرعت playback در یوتیوب می‌تواند برای بسیاری از کاربران مهم باشد. شما می‌توانید از این قابلیت استفاده کرده و به یوتیوب بگویید که چه زمانی یک فیلم را برای شما به آهستگی نمایش دهد و چه زمانی سرعت پخش را افزایش دهد؛ این قابلیت پیش از این در رایانه‌ها در دسترس بود، اما اکنون به گوشی های هوشمند نیز راه پیدا کرد.

Pallavi Powale کارشناس نرم افزار یوتیوب با بیان این که در گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید و iOS از این پس می توانید سرعت پخش یوتیوب را تغییر دهید، گفت: باید برای این بروز رسانی بر پاره ای از مشکلات مهندسی فائق می‌آمدیم و مطمئن می‌شدیم که برنامه می‌تواند سرعت پخش صداها را بدون تأثیر بر کیفیت آن تغییر دهد.

همان‌طور که می دانید، پخش سریع فیلم‌ها می‌تواند صداها را بسیار بی کیفیت کند که البته این چالش در نسخه دسکتاپ هم وجود داشت اما کار در تلفن های همراه به دلیل سخت افزار خاص آن و محدودیت‌های شبکه دشوارتر است.

این ویژگی در حال حاضر در دسترس شماست و برای اینکه آن را امتحان کنید، تنها کافی است که از منوی بالای برنامه گزینه playback speeds را انتخاب کرده و سرعت پخش را تغییر دهید.

ارسال نظر