بخش Shorts یوتیوب در رقابت با تیک تاک اضافه می شود؟

رسانه کلیک - به استناد منابع معتبر، بخش Shorts یوتیوب قرار است در رقابت با تیک تاک، وارد اپلیکیشن موبایل این سرویس استریم ویدیو شود. همراه ما باشید.

بخش Shorts یوتیوب در رقابت با تیک تاک اضافه می شود؟

یوتیوب ممکن است نگران شده باشد که تیک تاک بیننده های این سرویس استریم ویدیو را کم کند. منابع معتبری حاکی از این هستند که یوتیوب قصد دارد بخشی به نام Shorts را به اپلیکیشن موبایل خود اضافه کند که فیدی شبیه به فید تیک تاک دارد و می توان در آن ویدیوهای کوتاه را تماشا کرد. در این قسمت همچنین می توانید از ویژگی لایسنس یوتیوب برای گذاشتن آهنگ روی ویدیوهای خود نیز استفاده کنید. بخش Shorts یوتیوب تا پایان سال 2020 به یوتیوب اضافه می شود. یوتیوب چیز دیگری در این باره نگفته است.

سرویس ویدیوی گوگل نیز پیش از این برخی ویژگی های سرویس های ویدیویی دیگر مانند اسنپ چت و استوری را استفاده کرده بود. یوتیوب نیز برنامه مشخصی دارد. این سرویس استریم ویدیو نگران است که کاربرانی را که قصد تماشای ویدیوهای کوتاه به جای ویدیوهای بلند دارند، از دست بدهد. البته که بخش هایی از ویدیوهای موجود در تیک تاک مناسب نوجوانان و جوانان است و آن ها ممکن است علی رغم عملکرد بسیار خوب Shorts نیز تمایلی به استفاده از آن به جای تیک تاک نداشته باشند.

ارسال نظر