در اتفاقی نادر YunOS چینی توانست اپل را پشت سر بگذارد

طبق تحقیقات عمل آمده، بزرگترین اپراتور موبایل در چین؛  "YunOS" که از زیر مجموعه های  شرکت " علی بابا" (Alibaba Group) به حساب می آید، سال جاری بیشترین میزان تجارت و فروش گوشی های موبایل را در کشور چین  به نام خود ثبت کرده است. این در حالیست که شرکت اپل دومین جایگاه را در این رتبه بندی به دست آورده است.

در اتفاقی نادر YunOS چینی توانست اپل را پشت سر بگذارد

به گزارش کلیک - شرکت اپل که این روزها با عرضه گوشی های آیفون ۷ در صدر محبویت قرار دارد، در کشور چین رتبه دوم خرید و فروش و تجارت را به دست آورده است. این نکته که نشان دهنده پیشرفت سیستم عامل YunOS اپراتور چینی بوده است بسیار حائز اهمیت به شمار می آید.

بر اساس تحقیقات عمل آمده فروش گوشی های اپراتور چینی YunOS با پیشرفت بسیاری روبه رو بوده است، که پیش بینی می شود تا پایان سال ۲۰۱۶ این روند با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت. یک موسسه تحقیقاتی در کشور چین با انجام تحقیقاتی نتایج بسیار جالبی در این مورد به دست آورده است. این موسسه میزان فروش و محبوبیت گوشی های این شرکت را قیمت ارزان و کیفیت غیر قابل مقایسه با قیمت را ارزیابی کرده است.

طبق تحقیقات این تیم، میزان صادرات و تجارت YunOS تحت حمایت شرکت Alibaba Group، تا پایان سال جاری میلادی به ۱۰۰ میلیون گوشی موبایل خواهد رسید. رقمی که تا کنون برای این شرکت بی سابقه بوده است.

شرکت Alibaba Group که این روزها با دارا بودن شرکت های تولید و طراحی تلویزیون، لب تاپ، گوشی های هوشمند و تبلت ... جز شرکت های به نام در حوزه تکنولوژی به حساب می آید، در مراکز تحقیقاتی نیویورک با نام فلفل شناخته می شود. مدیر عامل این شرکت طی مصاحبه ای در ماه گذشته اعلام کرد که قصد توسعه این اپراتور به منظور پوشش کلی در کشور چین را دارد.

یکی از دلایل عمده محبوبیت این برند در کشور چین را می توان قیمت بسیار پایین محصولات و همچنین دوام بی نظیر آن دانست. اگر چه بسیاری از شرکت های متفرقه در این کشور قصد رقابت با این برند را دارند اما ویژگی هایی نظیر قیمت و کیفیت محصولات این شرکت اجازه رقابت را به شرکت های دیگر نخواهد داد.

YunOS قصد دارد تا پایان سال جاری و اوایل سال آینده میلادی تغییراتی برای پیشبرد اهداف خود داشته باشد.

ارسال نظر