ZAGG شرکت Mophie را به ارزش صد میلیون دلار خرید

شرکت Zagg، که یک شرکت فعال در زمینه لوازم جانبی موبایل است، اخیرا طی بیانیه ای ازپ خریداری شرکت Mophie به ارزش صد میلیون دلار خبر داد.

ZAGG شرکت Mophie را به ارزش صد میلیون دلار خرید

به گزارش کلیک، این خبر در حالی منتشر شد که خیلی از کاربران راجع به شرکت موفی اطلاعات زیادی نداشتند. جالب است بدانید این شرکت به خاطر تولید قاب برای گوشی های آیفون و تعدادی از گوشی های اندرویدی معروف شده است.

در ادامه این روند، انتظار می رود که این دو شرکت طی همکاری های مشترک در حال تبدیل شدن به امپراطوری لوازم جانبی موبایل باشند، و آن گونه که از گوشه و کنار اینترنت به گوش می رسد، شاید این اقدام این دو شرکت در جواب اقدامات اخیر اپل و رونمایی اپل از قاب هوشمند باتری باشد که می تواند جدی ترین رقیب قاب های شرکت موفی حال حاضر بازار شود. چنان که سخنان زندی هیلز، مدیر عامل زاگ، می تواند مهر تاییدی بر این سخن باشد. او می گوید: این ترکیب استراتژیک از دو شرکت نوآور در صنعت با محصولات، برند و پلتفرم های توزیع مکمل به ما این امکان را می دهد تا ارزش محصولات و شرکت هایمان را در نزد مشتریان و سهامداران افزایش دهیم.

با این حال، هنوز هیچ گونه اطلاعاتی راجع به این که این دو شرکت هم اکنون در حال فعالیت بر روی چه بخش یا محصولاتی هستند به بیرون درز نکرده است، اما در حالی که بازار لوازم جانبی موبایل هر روز حس رقابتی بیشتری به خود می گیرد، جای هیچ گونه تعجبی نیست که شرکت های نه چندان عظیم در صدد همکاری با یکدیگر بر می آیند تا بدین صورت بتوانند در مقابل رقیبان جدی و عظیم خود در این صنعت قد علم کنند. شما هم مطمئنا با من موافقید که همیشه مواجه شدن با خبر به هم پیوستن دو شرکت مبتکر و نوآور جالب بوده است؛ به همین دلیل، منتظر می مانیم تا ببینیم زاگ با مالکیت جدید خود یعنی موفی چه بر سر بازار می آورد.

شما راجع به این معامله ی صد میلیون دلاری چه فکر می کنید!؟ آیا این موضوع برای شما جذاب است یا صرفا بر حسب گشت و گذار در اینترنت به آن برخوردید؟ نظرات مفید خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر