پرچمدار ZOPO رسما در MWC 2016 معرفی شد

کمپانی ZOPO در روز آخری برگزاری نمایشگاه MWC 2016 به طور رسمی پرچمدار جدیدش را معرفی کرد. این گوشی زوپو اسپید 8 (ZOPO Speed 8) نام دارد.

پرچمدار ZOPO رسما در MWC 2016 معرفی شد

زوپو یا ZOPO از کمپانی‌های چینی طراح و تولید کننده گوشی هوشمندی است که در کنگره حهانی موبایل امسال حضور داشت. شاید کمتر نام این برند چینی و محصولاتش را شنیده باشید، اما در هر صورت رونمایی این کمپانی از پرچمدار جدیدش در جریان نمایشگاه MWC 2016 خبری است که باید به سمع و نظر شما رسانده شود.

به گزارش کلیک، زوپو ساعاتی پیش به طور رسمی از پرچمدار جدیدش با نام اختصاصی ZOPO Speed 8 یا زوپو اسپید 8 رونمایی کرد. این موضوع در حالیست که سه روز پیش این کمپانی تیزر تبلیغلاتی مرتبط با پرچمدار جدیدش را منتشر کرده بود و در آن به شکل محسوسی خبر رونمایی از پرچمدارش در جریان رویداد MWC 2016 قابل درک بود. اما بیایید نگاهی به خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری گوشی هوشمند اسپید 8 زوپو بیاندازیم.

1

گوشی هوشمند اسپید 8 زوپو از سیستم روی چیپ (SoC) 64 بیتی Helio X20 کمپانی مدیاتک بهره می‌برد که پردازنده مرکزی آن ده هسته‌ای است. صفحه نمایش به کار گرفته شده در این محصول نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی است. رم آن 4 گیگابایتی بوده و حافظه داخلی دستگاه به طور پیش فرض ظرفیت 32 گیگابایتی را ارائه می‌کند. باتری به کار گرفته شده در این محصول هم توان و ظرفیتی برابر با 3600 میلی آمپر ساعت را به همراه دارد.

به گزارش کلیک، دوربین اصلی گوشی هوشمند اسپید 8 زوپو از سنسوری 21 مگاپیکسلی و محصول برند سونی با کد اختصاصی IMX230 تشکیل شده و در کنار آن چراغ فلش LED دوبل دستگاه نیز تعبیه شده است. دوربین سلفی این گوشی هم از سنسوری 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این گوشی هوشمند در پنل پشتی خود و درست زیر لنز دوربینش اسکنر اثر انگشت دایره‌ای شکلی را به همراه دارد و به پورت اتصال USB Type C نیز مجهز است.

گوشی هوشمند اسپید 8 زوپو از اتصال LTE 4G پشتیبانی می‌کند و قابلیت استفاده همزمان از دو سیم کارت را نیز ارائه خواهد کرد. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این محصول هم اندروید 6.0 مارشمالو است. متاسفانه در حال حاضر کمپانی زوپو هیچ اشاره دقیقی به زمان عرضه و قیمت احتمالی این محصول نداشته است، اما انتظار داریم که به زودی شاهد عرضه رسمی این گوشی باشیم و قیمت آن نیز به صورت رقابتی و مقرون به صرفه در نظر گرفته شود. نظر شما در رابطه با گوشی هوشمند زوپو اسپید 8 چگونه است؟

منبع: ubergizmo

ارسال نظر