ZTE از پروژکتور جدید خود در MWC 2016 رونمایی کرد

شرکت چینی ZTE از تبلت/پروژکتور خود به نام Spro Plus در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد.

ZTE از پروژکتور جدید خود در MWC 2016 رونمایی کرد

به گزارش کلیک، Spro Plus که یک پروژکتور قابل حمل است و با نیروی باتری کار می کند می تواند تصاویر را تا اندازه 80 اینچ و در فاصله دو متر بر روی سطوح مختلف نمایش دهد. میزان روشنایی این پروژکتور 500 لومن است که این امر باعث می شود در فضا هایی که تاریک نیستند هم به خوبی عمل کند و تصویری واضح نمایش دهد.

بر خلاف بسیاری از پروژکتور ها که ساختاری ساده دارند،Spro Plus می تواند به عنوان یک تبلت نیز استفاده شود.صفحه نمایش 8.4 اینچی،3 گیگابایت حافظه رم،حافظه داخلی 32 یا 128 گیگابایتی و بلندگو های 4واتی Harman/Kardon همگی باعث می شوند که Spro Plus یک تبلت قوی نیز باشد.

Feb21-Spro_Plus-1600x1120

باتری 12100 میلی آمپری موجود در این تبلت شما را قادر می کند که به صورت 6 ساعت متوالی از آن به عنوان پروژکتور استفاده کنید.

Spro_Plus

از درگاه های اتصال نیز می توان به پورت HDMI، USB و قابلیت اتصال به شبکه وایفای اشاره کرد.البته در یک مدل ارائه شده این تبلت/پروژکتور قابلیت اتصال به اینترنت 4G را نیز دارد.

از نظر اندازه نیز شرکت ZTE توانسته آن را نسبت به نسل قبلی خود کوچکتر کند تا حدی که اندازه آن به 229*150 میلی متر رسیده است.

ZTE__4_of_21_

این شرکت چینی اطلاعات دقیقی از قیمت و زمان عرضه آن منتشر نکرده است ولی بر اساس گمانه زنی ها از اوایل تابستان در دسترس خواهد بود.

ارسال نظر