مشخصات گوشی Axon 2 زد‌تی‌ای در سایت AnTuTu

به تازگی مشخصات گوشی هوشمندی با کد اختصاصی ZTE A2017 در سایت AnTuTu منتشر شده که احتمالا مربوط به گوشی ZTE Axon 2 می‌شود.

مشخصات گوشی Axon 2 زد‌تی‌ای در سایت AnTuTu

کمپانی زد‌تی‌ای سال گذشته گوشی هوشمند Axon را معرفی کرد. این گوشی هوشمند از مشخصات فنی بسیار عالی بهره‌مند بود و قیمتی برابر با ۴۰۰ دلار داشت. این امر سبب شد که استقبال عالی از این محصول صورت گیرد. حال به نظر می‌رسد که زد‌تی‌ای به زودی از نسخه جدید این گوشی هوشمند رونمایی می‌کند. امیدوار هستیم که این محصول هم مانند نسخه پیشین آن قیمتی رقابتی و مقرون به صرفه را به همراه داشته باشد.

به گزارش کلیک، ساعاتی پیش سایت AnTuTu مشخصات گوشی هوشمند جدیدی با کد اختصاصی ZTE A2017 را منتشر کرده که از نظر سخت افزاری محصولی قدرتمند و رده بالا محسوب می‌شود. انتظار داریم که این گوشی در واقع گوشی هوشمند ZTE Axon 2 باشد. بنا به اطلاعات ارائه شده از سوی سایت AnTuTu، گوشی هوشمند ZTE Axon 2 از سیستم روی چیپ (SoC) قدرتمند و ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام بهره‌مند می‌شود. صفحه نمایش آن وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل یا اصطلاحا QHD را به همراه داشته و رم دستگاه ۴ گیگابایتی خواهد بود. همچنین حافظه داخلی این محصول هم ظرفیت پیش فرض ۶۴ گیگابایتی را ارائه می‌کند. دوربین اصلی و سلفی این گوشی به ترتیب از سنسورهایی ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی دستگاه هم اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو خواهد بود.

۱

هنوز مشخص نشده که زد‌تی‌ای چه زمانی از این گوشی رونمایی خواهد کرد، اما انتظار داریم که در آینده نزدیک شاهد معرفی رسمی آن باشیم. همچنین امیدوار هستیم که این بار هم این محصول با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شود. لازم به ذکر است که کمپانی زد‌تی‌ای اعلام کرده برای طراحی نهایی نسخه اولیه گوشی هوشمند ZTE Axon چیزی در حدود ۱۸ ماه زمان را صرف کرد. این شرکت همچنین به طر رسمی عنوان کرده که در مراحل پایانی طراحی نسخه دوم این گوشی به سر می‌برد.

منابع:

technobuffalo

androidheadlines

ارسال نظر