رونمایی زد‌تی‌ای از دو گوشی رده پایین Grand X3 و Avid Plus

کمپانی زد‌تی‌ای در طول کنفرانس مطبوعاتی نمایشگاه CES 2016 خود به طور رسمی از دو گوشی هوشمند جدید اندرویدی رونمایی کرد.

رونمایی زد‌تی‌ای از دو گوشی رده پایین Grand X3 و Avid Plus

این گوشی دو گوشی هوشمند جدید Grand X3 و Avid Plus نام دارند و به زودی در بازارهای ایالات متحده عرضه می‌شوند. گوشی هوشمند Grand X3 زد‌تی‌ای قیمتی معادل با 129.99 دلار داشته و در مجموع یک گوشی مقرون به صرفه است. صفحه نمایش به کار گرفته شده در این گوشی نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر اچ دی است. سیستم روی چیپ (SoC) آن تراشه‌ اسنپدراگون 210 کوالکام بوده و رم این محصول ظرفیت 2 گیگابایتی را ارائه می‌کند.

دوربین اصلی و سلفی گوشی هوشمند ZTE Grand X3 به ترتیب از سنسورهایی 8 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده و باتری آن ظرفیت 2080 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. حافظ داخلی پیش فرض این گوشی هم 16 گیگابایتی است که البته با استفاده از رم میکرو اس دی (Micro SD) قابل ارتقاء خواهد بود.ضمنا این گوشی از تکنولوژی Dolby Audio پشتیبانی به عمل آورده و صدای خروجی از اسپیکرهایش کیفیت شایان ملاحظه‌ای دارد.

2

در سمت مقابل گوشی هوشمند ZT Avid Plus قرار دارد که از صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر 480 در 854 پیکسل بهره می‌برد. رم آن یک گیگابایتی بوده و حافظه‌ داخلی پیش فرض دستگاه ظرفیت 8 گیگابایتی را ارائه می‌کند. دوربین اصلی و سلفی آن هم به ترتیب از سنسورهایی 5 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. باتری گوشی هوشمند Avid Plus زد‌تی‌ای هم ظرفیت و توانی معادل با 2300 میلی آمپر ساعت خواهد داشت.

منبع: androidauthority

ارسال نظر