زد‌تی‌ای از دو گوشی هوشمند جدید پرده‌برداری کرد

کمپانی زد‌تی‌ای امروز از دو گوشی هوشمند جدید با نام‌های اختصاصی ZTE Blade A910 و ZTE Blade V7 Max رونمایی کرد.

زد‌تی‌ای از دو گوشی هوشمند جدید پرده‌برداری کرد

کمپانی زد‌تی‌ای اوایل سال جاری اعلام کرد که سایت nubia.com را راه‌اندازی خواهد کرد و دامین این سایت را با پرداخت مبلغ گزافی خریداری کرده است. با انتشار این خبر دریافتیم که احتمالا این برند چینی قصد دارد که امکان عرضه محصولاتش را به شکل گسترده‌تری فراهم آورد. اما مطمئنا به منظور گسترش عرضه محصولات، زد‌تی‌ای باید تنوع و کیفیت گوشی‌های هوشمند خود را افزایش دهد. حال به نظر می‌رسد که شاهد وقوع این امر هستیم!

به گزارش کلیک، کمپانی زد‌تی‌ای طی کنفرانسی که ساعاتی پیش در شه پکن برگزار کرده از دو گوشی هوشمند جدید پرده‌برداری کرده است. این دو گوشی هوشمند Blade A910 و Blade V7 Max نام دارند. گوشی هوشمند ZTE Blade A910 از صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی و نوع AMOLED با وضوح تصویر اچ دی بهره می‌برد. سیستم روی چیپی (SoC) که شرکت زد‌تی‌ای برای این گوشی در نظر گرفته تراشه MT6735 مدیاتک با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و فرکانس کاری ۱٫۳ گیگاهرتز است. رم آن ۲ گیگابایتی بوده و حافظه داخلی دستگاه ظرفیت ۱۶ گیگابایتی را ارائه می‌کند. شایان ذکر است که کمپانی زد‌تی‌ای نسخه‌ای مجزا از این گوشی هوشمند را با لقب "Open Edition" نیز عرضه می‌کند که این نسخه از گوشی Blade A910 از رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره‌ می‌برد.

اما دوربین اصلی و سلفی این گوشی هوشمند به ترتیب از سنسورهایی ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند و باتری دستگاه ظرفیت ۲۵۴۰ میلی آمپر ساعتی دارد. این گوشی هوشمند به اسکنر اثر انگشت کاربر مجهز شده و از اتصال NFC، بلوتوث ۴٫۱ و وای‌فای ۸۰۲٫۱۱b/g/n پشتیبانی به عمل می‌آورد. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این گوشی هوشمند هم اندروید ۵٫۱ آب نبات چوبی بوده که رابط کاربری اختصاصی زد‌تی‌ای با نام MiFlavor 3.2 در کنار آن نصب و راه‌اندازی شده است.

در سمت مقابل گوشی هوشمند ZTE Blade V7 Max از صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی یا ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره‌مند است. دوربین اصلی آن از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی تشکیل شده و زد‌تی‌ای سنسوری ۸ مگاپیکسلی را به عنوان دوربین سلفی این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. تراشه‌ای که کمپانی زد‌تی‌ای برای این گوشی در نظر گرفته از پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس کاری ۱٫۸ گیگاهرتز بهره می‌برد که متاسفانه به نام دقیق آن اشاره‌ای نشده است. این محصول به یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز تجهیز شده و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید ۶٫۰ مارشمالو خواهد بود. گوشی هوشمند ZTE Blade V7 Max از نظر ظرفیت رم شامل دو نسخه ۳ و ۴ گیگابایتی می‌شود، اما هر دو نسخه از این محصول از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره‌مند هستند. این گوشی هوشمند هم مانند گوشی Blade A910 به اسکنر اثر انگشت کاربر مجهز است.

متاسفانه در حال حاضر شرکت زد‌تی‌ای هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت نسخه‌های مختلف این دو گوشی هوشمند ارائه نکرده است. همچنین مشخص نشده که این دو محصول در چه تاریخی روانه بازار می‌شوند!

منبع: androidheadlines

ارسال نظر