رونمایی زد‌تی‌ای از پرچمدار جدید سری نوبیا در CES 2016

به تازگی تیزر تبلیغاتی جدیدی در شبکه‌ی اجتماعی چینی زبان Weibo منتشر شده که از رونمایی زودهنگام زد‌تی‌ای از پرچمدار جدید سری محصولات نوبیا خبر می‌دهد. به گزارش کلیک، پرچمدار بعدی کمپانی زد‌ی‌ای احتمالا گوشی هوشمند نوبیا زد 11 (ZTE Nubia Z11) خواهد بود و با توجه به تیزری که امروز منتشر شده، می‌توان انتظار داشت که شاهد رونمایی رسمی این محصول در نمایشگاه CES 2016 باشیم. بنابراین کمپانی زد‌تی‌ای در رویداد CES پیش رو از پرچمدار جدیدی رونمایی می‌کند.

رونمایی زد‌تی‌ای از پرچمدار جدید سری نوبیا در CES 2016

به گزارش کلیک، پرچمدار بعدی کمپانی زد‌ی‌ای احتمالا گوشی هوشمند نوبیا زد 11 (ZTE Nubia Z11) خواهد بود و با توجه به تیزری که امروز منتشر شده، می‌توان انتظار داشت که شاهد رونمایی رسمی این محصول در نمایشگاه CES 2016 باشیم. بنابراین کمپانی زد‌تی‌ای در رویداد CES پیش رو از پرچمدار جدیدی رونمایی می‌کند.

82-1 متاسفانه هنوز هیچ جزئیاتی در رابطه با گوشی هوشمند نوبیا زد 11 منتشر نشده اما شایعات پیشین ارائه شده در مورد این گوشی از احتمال تجهیز آن به صفحه نمایشی 5.1 اینچی و با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل خبر می‌دهند. با توجه به اینکه گوشی هوشمند نوبیا زد 11 پرچمدار سال 2016 کمپانی زد‌تی‌ای خواهد بود، انتظار داریم که سیستم روی چیپی (SoC) قدرتمند نیز در ساختار این محصول به کار گرفته شود که احتمالا این تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام خواهد بود. رم 4 گیگابایتی، بدنه‌ای تمام فلزی، سنسور دوربین اصلی 20.7 مگاپیکسلی و سنسور دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هم از دیگر خصوصیات و ویژگی‌های احتمالی این گوشی هوشمند محسوب می‌شوند.

شایان ذکر است که گزارشات به دست آمده خبر از عرضه‌ی اینگوشی در سه نسخه‌ی متنوع می‌دهند. این سه نسخه‌ از گوشی نوبیا زد 11 از نظر حافظه‌ی داخلی با یکدیگر تفاوت دارند. نسخه‌ی اول آن ظرفیت 32 گیگابایتی را ارائه می‌کند و نسخه‌های بعدی این محصول ظرفیت‌های 64 و 128 گیگابایتی را به همراه خواهند داشت. ظاهرا کمپانی زد‌تی‌ای در روز پنجم ماه ژانویه و دقیقا پیش از برگزاری رسمی رویداد CES 2016 این گوشی هوشمند را معرفی خواهد کرد، از اینرو شاید این گوشی اولین محصولی باشد که با تجهیز به سیستم روی چیپ اسنپدراگون 820 روانه‌ی بازار می‌شود. نظر شما در این رابطه چگونه است؟

منبع: androidauthority

ارسال نظر