مشخصات گوشی هوشمند بدون حاشیه‌ی ZTE Nubia Z11 فاش شد

کمپانی زد‌تی‌ای (ZTE) قصد دارد که از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کند. این گوشی هوشمند نوبیا زد 11 نام داشته و صفحه نمایش آن کاملا بدون حاشیه است. به گزارش کلیک، در این گوشی هوشمند هم مانند نوبیا زد 9 از تکنولوژی Refractive Conduction به معنای "هدایت انکساری" استفاده می‌شود که به موجب آن برای پنهان کردن لبه‌های دو سمت صفحه نمایش گوشی از شکست یا انکسار نور استفاده می‌شود. این تکنولوژی نه تنها منجر به زیباتر شدن ظاهر گوشی می‌شود، بلکه دستگاه را قادر به پشتیبانی از برخی قابلیت‌های اشاره‌ای منحصر به فرد نیز خواهد کرد.

مشخصات گوشی هوشمند بدون حاشیه‌ی ZTE Nubia Z11 فاش شد

به گزارش کلیک، در این گوشی هوشمند هم مانند نوبیا زد 9 از تکنولوژی Refractive Conduction به معنای "هدایت انکساری" استفاده می‌شود که به موجب آن برای پنهان کردن لبه‌های دو سمت صفحه نمایش گوشی از شکست یا انکسار نور استفاده می‌شود. این تکنولوژی نه تنها منجر به زیباتر شدن ظاهر گوشی می‌شود، بلکه دستگاه را قادر به پشتیبانی از برخی قابلیت‌های اشاره‌ای منحصر به فرد نیز خواهد کرد.

1

گوشی هوشمند نوبیا زد 11 کمپانی زد‌تی‌ای احتمالا به صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح تصویر QHD یا 2560 در 1440 پیکسلی مجهز می‌شود. سیستم روی یک چیپ (SoC) این محصول را تراشه‌ی اسنپدراگون 820 کوالکام تشکیل می‌دهد که پردازنده‌ی مرکزی آن چهار هسته‌ای است. پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو 530، رم 4 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 128 گیگابایتی هم سایر مشخصات و ویژگی‌های اصلی این گوشی هوشمند را شامل می‌شوند.

نوبیا زد 11 کمپانی زد‌تی‌ای به طور پیش فرض به سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو مجهز می‌شود. شایان ذکر است که کمپانی زد‌تی‌ای برای دوربین اصلی این گوشی از سنسور قدرتمند 20.7 مگاپیکسلی استفاده کرده و دوربین سلفی آن را نیز به سنسوری 13 مگاپیکسلی مجهز ساخته است. متاسفانه در حال حاضر هیچگونه اطلاعات بیشتری در رابطه با زمان رونمایی رسمی و قیمت این محصول ارائه نشده است، اما با توجه به خصوصیات و ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی هوشمند انتظار نمی‌رود که این محصول با قیمتی مقرون به صرفه روانه‌ی بازار شود.

ارسال نظر