رونمایی از گوشی جدید ZTE در MWC 2016

شرکت ZTE،  سازنده گوشی های اندروید "Nubia" و "Axon" از رونمایی جدید ترین گوشی اندرویدی خود در کنفرانس جهانی موبایل خبر داد.

رونمایی از گوشی جدید ZTE در MWC 2016

به گزارش کلیک، شرکت آسیایی تولید کننده گوشی های اندروید، پس از محدود شدن خرید و فروش گوشی های "Nubia" در چین و قسمتی از آسیا، در همایش CES ماه گذشته از جهانی شدن این برند خبر داد و افزود: در آینده ای نه چندان دور این برند به صورت بین المللی عرضه خواهد شد. اکنون دوستداران تکنولوژی منتظر رونمایی از جدید ترین محصول این شرکت در کنفرانس جهانی موبایل (MWC) هستند.

MWC امسال با خبر رونمایی از پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 و همچنین جدیدترین محصول ال جی یعنی جی 5، در انتظار بازگشایی است. این در حالیست که شرکت چینی ZTE نیز از این رقابت دور نمانده و در کنفرانس خبری اخیر خود از رونمایی رسمی آخرین دست آورد این شرکت در زمینه گوشی های اندرویدی در 21 فوریه پرده برداری کرده است.

در پیش خبری که ZTE از آخرین محصول خود بر روی سایت ابن شرکت منتشر کرده است، تنها به بین المللی شدن این گوشی اشاره کرده ه و از نوع و مدلی که قرار است در این همایش رونمایی شود سخنی به میان نیاورده است. برای بسیاری از دوستداران این برند چینی که رو به بین المللی شدن است، مسئله مهم این است که آیا این گوشی اندرویدی جدید، با نام Nubia به بازار راه خواهد یافت یا Axon ؟

ZTE در کنفرانس بین المللی موبایل امسال حرف های بسیاری برای گفتن خواهد داشت؛ چرا که این شرکت با اضافه کردن شعار " گوشی بین المللی" در طراحی های جدید خود و همچنین طراحی گوشی های تمام فلزی Nubia Z9 و Nubia Z9 Mini و نیز Z9 Max با سیستم عامل اندروید، می تواند رقیبی جدی برای پرچمداران گوشی های اندرویدی امسال باشد.

باید دید MWC 2016 برای این شرکت چینی سکوی پرشی به پیشرفت بین المللی هست یا خیر ؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر