گوشی هوشمند اکسون مکس (Axon Max) زد‌تی‌ای رسما معرفی شد

کمپانی زد‌تی‌ای مدت‌هاست که سعی دارد با طراحی سری گوشی‌های اندرویدی و بالا رده‌ی اکسون (Axon) خود بتواند به روند رشد فروش محصولاتش بیفزاید.

گوشی هوشمند اکسون مکس (Axon Max) زد‌تی‌ای رسما معرفی شد

سری محصولات اکسون این کمپانی عمدتا از نظر قابلیت‌های سخت افزاری محصولاتی قدرتمند بوده و در طراحی آن‌ها نیز به مسئله‌ی کیفیت اهمیت خاصی داده می‌شود. از جمله محصولات سری اکسون کمپانی زد‌تی‌ای می‌توان به گوشی‌های هوشمندی همچون Axon Elite، Axon Lux، Axon Pro و Axon Mini اشاره داشت.

به گزارش کلیک ، به تازگی شاهد رونمایی رسمی از محصولی جدید از سری گوشی‌های اکسون شرکت زد‌تی‌ای بودیم. این گوشی هوشمند اکسون ماکس (Axon Max) نام دارد و مانند سایر محصولات این خانواده، گوشی هوشمندی با کیفیت، قدرتمند و بالا رده محسوب می‌شود که از صفحه نمایشی 6 اینچی بهره‌مند است. بدنه‌ی این گوشی از آلیاژ آلومینیوم و تیتانیوم صنعت هوافضا ساخته شده است و ابعاد کلی بدنه‌ی این محصول 7.5 در 80 در 160 میلیمتر است. بنابراین همانطور که می‌بینید در طراحی گوشی هوشمند اکسون ماکس به مسئله‌ی ظرافت نیز اهمیت خاصی داده شده است و ضخامت بدنه‌ی این گوشی 6 اینچی نسبتا باریک است.

1

پیش از این انتظار می‌رفت که گوشی هوشمند اکسون ماکس کمپانی‌ زد‌تی‌ای از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 810 کوالکام بهره‌مند شود. اما پس از رونمایی رسمی از این گوشی مشخص شد که سیستم روی چیپ به کار گرفته شده در آن تراشه‌ی اسنپدراگون 617 کوالکام با پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته‌ای است. رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی پیش فرض 32 گیگابایتی از جمله دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند محسوب می‌شوند. ضمنا این محصول قابلیت پشتیبانی از حافظه‌ی جانبی را نیز ارائه می‌کند.

اکسون مکس زد‌تی‌ای به طور پیش فرض قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را دارد و دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی 16 و 13 مگاپیکسلی تشکیل شده است. باتری این گوشی هم ظرفیت و توانی معادل با 4140 میلی آمپر ساعت را به همراه دارد که البته از نسخه‌ی 3.0 تکنولوژی شارژ سریع شرکت کوالکام یا همان Qualcomm Quick Charge 3.0 هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. به موجب وجود این تکنولوژی، باتری گوشی هوشمند اکسون ماکس قادر است تا ظرف مدت زمان 30 دقیقه از 0 تا 60 درصد شارژ شود.

پورت اتصال به کار گرفته شده در این محصول از نوع USB-C در نظر گرفته شده و ر پنل پشتی دستگاه و درست زیر لنز دوربین آن اسکنر اثر انگشت کاربر تعبیه شده است. گوشی هوشمند اکسون ماکس کمپانی زد‌تی‌ای هم اکنون با قیمت 431 دلار در کشور چین قابل سفارش است و در حال حاضر تنها در رنگ طلایی عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که عرضه‌ی رسمی این گوشی در بازارهای داخلی کشور چین طی چند روز یا هفته‌ی آینده آغاز شود، اما هنوز هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه‌ی این محصول در سایر بازارهای جهانی ارائه نشده است.

منبع: gsmarena

ارسال نظر