انتشار ویدیوی کوتاه از ظاهر متفاوت مارک والبرگ در فیلم جدید Uncharted

رسانه کلیک - مارک والبرگ به تازگی در یک ویدیوی سه ثانیه ای، ظاهر متفاوت خود در نقش سالی سالیوان در فیلم جدید Uncharted را به نمایش گذاشته است.

انتشار ویدیوی کوتاه از ظاهر متفاوت مارک والبرگ در فیلم جدید Uncharted

مارک والبرگ با انتشار یک ویدیوی جدید در اینستاگرام، از سیبیل ویکتور (سالی) سالیوان روی چهره خود رونمایی کرد. آنچارتد عنوان یک مجموعه بازی ویدیویی بسیار محبوب بوده که توسط کمپانی ناتی داگ ساخته شده است. مجموعۀ آنچارتد حول شخصیتی به نام نیتن دریک و ماجراجویی های او برای یافتن گنج ساخته شده و اغلب با مسافر محبوب دیگری از جهان تخیل به نام ایندیانا جونز مقایسه می شود. البته بازیگری در نقش نیتن دریک بر عهدۀ مرد عنکبوتی جدید، یعنی تام هالند است. و اما والبرگ در نقش سالی، مربی بددهان و فحاش دریک جوان ظاهر می شود، که علاقه خاصی به بالا زدن آستین ها و بستن دکمه های آن ها دارد.

فیلم آنچارتد چند سالی می شود که در حال ساخت است! طبق زمان بندی اولیه، این فیلم قرار بود در سال 2016 عرضه شود، اماتاریخ نمایش به محض رونمایی از آن، به تعویق افتاد. پس از گذشت چند سال و تعویض نویسنده ها و کارگردان های مختلف، و البته تأخیرهای بیشتر، به نظر می رسد که فرایند ساخت Uncharted بالاخره روی غلتک افتاده است. بازیگران و عوامل این فیلم در اوایل سال جاری پروسه فیلم برداری را از سر گرفته اند و همانند سایر امور، با چالش های مربوط به اپیدمی کرونا روبه رو هستند.

پس از انتشار نخستین مجموعه از تصاویر مربوط به فیلم جدید Uncharted در فضای اینترنتی در سپتامبر سال گذشته، انتظار می رفت که سری عکس های جدیدی در طول ساخت فیلم منتشر شود. ظاهرا والبرگ با نمایش خود در یک ویدیوی سه ثانیه، انتظار هواداران را به ثمر رسانده است. این بازیگر در حین فیلم برداری از خود، با سیبیل سالی سالیوان به بیننده می گوید: سوال نپرس، هیچ سوال کوفتی نپرس!

با اینکه پیام والبرگ کمی بی ادبانه به نظر می رسد، اما دنبال کننده های مجموعه Uncharted به خوبی با این لحن آشنا هستند. گفتار رکیک سالی در واقع امضای این کاراکتر است و این ویدیوی سه ثانیه ای در حقیقت تعهد والبرگ به نقش سالی را نمایش می دهد. سیبیل و موهای والبرگ به خوبی انتظار هوادارن بازی را برآورده می کند.

زمان بندی دقیق فیلم آنچارتد هنوز مشخص نیست، اما ویدیوی والبرگ بیانگر تمرکز فیلم روی داستان اصلی نیتن دریک است، یعنی پیش از ساخت قسمت اول بازی. بنابراین نه مارک والبرگ و نه تام هالند از لحاظ سنی چندان با کاراکترهای اصلی همخوانی ندارند. این موضوع از ظاهر والبرگ پیداست، چون به جای موهای جوگندمی، موها و سیبیل قهوه ای دارد. هرچند که والبرگ به خوبی روحیه شخصیت اصلی را حفظ کرده است.

ارسال نظر