معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای اپل واچ که داشتن آنها ضروری است

رسانه کلیک - در این مطلب قصد داریم اپلیکیشن های کاربردی برای اپل واچ را معرفی کنیم؛ برنامه‌هایی مفید و کاربردی که داشتن آنها در این ساعت هوشمند ضروری است.

معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای اپل واچ که داشتن آنها ضروری است

اپل واچ یکی از محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی در سراسر جهان است. ساعت‌های هوشمند به مرور به تکامل رسیده‌اند و شاهد اضافه شدن امکانات جدیدی به این گجت‌ها بوده‌ایم. یکی از مهمترین ویژگی‌ ساعت‌ها، اپلیکیشن‌های کاربردی در آنهاست. اپلیکیشن‌های متنوعی در دسته‌بندی‌های تناسب اندام، مسافرت و خواب منتشر شده است که توانسته کمک شایانی به کاربران کند. حال، در این مطلب قصد داریم اپلیکیشن های کاربردی برای اپل واچ را معرفی کنیم.

برنامه‌هایی کاربردی و مفید محسوب می‌شوند که بتوانند به کمک دارندگان ساعت هوشمند اپل واچ بیایند. نصب این اپلیکیشن‌ها برای هر کاربری ضروری است. این برنامه‌ها عملکرد درخشانی دارند و بسیاری مواقع به کار کاربران ساعت هوشمند اپل می‌آیند.

در این مطلب تلاش کردیم از هر دسته‌بندی، بهترین اپلیکیشن در دسترس را معرفی کنیم. دسته‌بندی‌های مهمی چون تناسب اندام، تنظیم خواب، سلامت و اپلیکیشن‌های کاربردی دیگر که کاربران می‌توانند از امکانات خوب آنها بهره‌مند شوند.

اپلیکیشن های کاربردی برای اپل واچ اپلیکیشن AutoSleep

داشتن یک خواب خوب و منظم باعث سلامتی بدن می‌شود. بعضی افراد هستند که مشکلاتی در خوابیدن دارند و روزها سرحال نیستند. اپلیکیشن‌هایی برای تنظیم کیفیت خواب کاربران تعبیه شده است که می‌تواند کمک بسزایی به آنها کند. اپلیکیشن AutoSleep یکی از این برنامه‌هایی است که می‌تواند در تنظیم خواب کاربران مفید عمل کند.

عمده اپلیکیشن‌های تنظیم خواب، دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای هستند. با خرید آيتم‌های مختلف کاربران امکانات بیشتری از اپلیکیشن دریافت می‌کنند. اما AutoSleep بعد از نصب کاملا رایگان است و کاربران می‌توانند به سادگی از امکانات آن استفاده کنند. به عبارت دیگر، این اپلیکیشن پولی است و باید با قیمت ۴ دلار، آن را از اپ استور خریداری کنید. این اپلیکیشن می‌تواند در تنظیم کیفیت خواب کاربران مثمر ثمر واقع شود.

اپلیکیشن های کاربردی برای اپل واچ اپلیکیشن Spotify

بیشتر کاربران اپلیکیشن استریم موسیقی Spotify را به خوبی می‌شناسند. این اپلیکیشن به دلیل داشتن یک هوش مصنوعی قدرتمند، سلیقه موسیقایی کاربران را شناسایی می‌کند. اسپاتیفای پلی‌لیست‌های متنوع و جذابی را به کاربر پیشنهاد می‌دهد. همچنین، این برنامه دریایی از موسیقی‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد. جالب است بدانید، اسپاتیفای یک اپلیکیشن مجزا برای اپل واچ نیز دارد.

کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن اپل واچ Spotify به موسیقی گوش بدهند. لازم به ذکر است، این برنامه بدون نیاز به گوشی آیفون قابل اجرا است. کاربران کافی است اپل واچ را به اینترنت متصل کنند تا از آن استفاده کنند. همچنین، با اتصال ایرپاد به اپل واچ، کاربران می‌توانند به صورت کاملا مجزا با ساعت خود به پلی‌لیست‌های متنوع اسپاتیفای گوش دهند.

اپلیکیشن های کاربردی برای اپل واچ اپلیکیشن Carrot Weather

تعداد بسیاری اپلیکیشن های کاربردی برای اپل واچ در زمینه آب و هوا وجود دارد. اما برنامه Carrot Weather امکانات فوق‌العاده‌ای برای کاربران فراهم کرده است. این اپلیکیشن دارای قابلیت شخصی‌سازی و هدف‌گذاری‌های شخصی کاربران است. همچنین، صدای روبات این اپلیکیشن باعث شده است که حس خوشایندی به کاربر دست بدهد.

اپلیکیشن Carrot Weather ترکیبی از قابلیت‌های مفید برنامه‌های Weather Underground و Dark Sky است. این برنامه به خوبی آب و هوا را برای کاربر پیش‌بینی می‌کند. همچنین، کاربران می‌توانند اطلاعات این برنامه را با اپلیکیشن آیفون همگام‌سازی کنند. قیمت خرید این اپلیکیشن ۵ دلار است که هم‌اکنون می‌توانید از اپ استور خریداری کنید.

اپلیکیشن های کاربردی برای اپل واچ اپلیکیشن Things

فهرست کردن کارهای روزمره و برنامه‌های کاری جزو دغدغه‌های کاربران محسوب می‌شود. برنامه‌های زیادی برای برنامه‌ریزی روزانه وجود دارند. اما اپلیکیشن Things بهترین اپلیکیشن در زمینه برنامه‌ریزی محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند با نصب این برنامه، تمامی کارهای روزانه و برنامه‌های کاری خود را در این اپلیکیشن ذخیره کنند. همچنین، کاربران می‌توانند با استفاده از آیفون خود، این اپلیکیشن را مدیریت کنند.

اپلیکیشن Things با قیمت ۱۰ دلار جزو برنامه‌های گران اپل واچ محسوب می‌شود. جالب است بدانید، این برنامه از دستیار صوتی سیری نیز پشتیبانی می‌کند. داشتن این برنامه در اپل واچ،‌ می‌تواند نظم خوبی به کارها و برنامه‌های کاربر ببخشد. لازم به ذکر است، این برنامه برنده جایزه بهترین اپلیکیشن اپل هم شده است.

اپلیکیشن های کاربردی برای اپل واچ اپلیکیشن 1Password

این روزها حفظ و نگهداری از پسوردها و حفظ حریم شخصی بسیار مهم است. کاربران باید نسبت به این موضوع حساس باشند و از پسوردهای خود مراقبت کنند. اکوسیستم اپل به لطف سیستم ابری iCloud توانسته از اطلاعات کاربران حفاظت کند. اما در کنار این اکوسیستم، کاربران باید از پسوردهای اپلیکیشن‌های دیگر محافظت و آنها را مدیریت کنند.

اپلیکیشن 1Password یک برنامه مدیریت پسورد برای برنامه‌های شخص ثالث است. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند پسوردهای سرویس‌های دیگر را مدیریت کنند. یکی از مزیت‌های این اپلیکیشن، این است که برای حفظ اطلاعات کاربر، پسوردهای قدرتمند و امنی را به کاربر پیشنهاد می‌دهد. جالب است بدانید، این اپ به شما امکان می‌دهد قفل سیستم‌هایی مثل مک را از طریق ساعت خود باز کنید.

اپلیکیشن های کاربردی برای اپل واچ اپلیکیشن Heart Analyzer

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند، امکانات سلامتی آن است. ساعت‌ها به دلیل داشتن سنسورهای مخصوص، بدن کاربر را از لحاظ میزان سلامتی اسکن می‌کنند. اپلیکیشن Heart Analyzer یکی از بهترین اپلیکیشن های کاربردی برای اپل واچ است. این اپلیکیشن وظیفه اسکن ضربان قلب کاربر را دارد. همچنین، اطلاعات Heart Analyzer به خوبی با اپلیکیشن Apple Health ادغام می‌شود.

اپلیکیشن Heart Analyzer بر اساس سن کاربر، میزان سلامتی را بررسی می‌کند. این برنامه دارای اینفوگرافی‌های قابل شخصی‌سازی است که نمودار سلامت کاربر را نشان می‌دهد. همچنین، با استفاده از این برنامه کاربر می‌تواند میزان سوخت کالری بدن خود را مشاهده کند. این قابلیت برای افرادی که دارای برنامه رژیمی هستند، بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

اپلیکیشن های کاربردی برای اپل واچ اپلیکیشن Strava

ساعت‌های هوشمند بهترین گجت برای ورزش و تناسب اندام هستند. این گجت‌ها به لطف سنسورهای قدرتمند خود، میزان تحرک بدنی کاربر را آنالیز می‌کنند. اپلیکیشن Strava برنامه‌ای کاربردی برای ورزشکاران است. این برنامه میزان ورزش و تحرکات جسمی کاربر را بررسی و ضبط می‌کند. همچنین، این اپلیکیشن تمام اطلاعات ورزشی کاربر را با اپلیکیشن Workout اپل همگام‌سازی می‌کند.

اپلیکیشن Strava مسافت و سرعت طی شده کاربر و میزان سوخت کالری کاربر را ضبط می‌کند و پس از هر ورزش، تمامی اطلاعات فعالیت‌های انجام شده را در اختیار او می‌گذارد. شایان ذکر است، این اپلیکیشن یک قابلیت آنلاین برای بررسی روزانه فعالیت‌های ورزشی کاربر دارد. این قابلیت به کاربر کمک می‌کند تا یک نمایه کلی از فعالیت‌های خود داشته باشد.

اپلیکیشن های کاربردی برای اپل واچ اپلیکیشن Streaks

کاربران بسیاری نیاز دارند برنامه‌های خود را مدیریت و عادت‌های جدیدی را به زندگی خود اضافه کنند. در کنار این موارد، آنها قصد دارند به بررسی میزان کیفیت کار خود بپردازند تا بتوانند کارهای خود را مدیریت کنند. با این اوصاف، اپلیکیشن Streaks یکی از این اپلیکیشن های کاربردی برای اپل واچ است. کاربران با نصب این اپلیکیشن، کارهای مختلف خود را مدیریت می‌کنند.

اپلیکیشن Streaks در کارهای کاهش وزن،‌ خوردن غذای سالم، آموزش یک مهارت جدید و ایجاد عادت‌های خوب به کاربر کمک می‌کند. با برنامه‌ریزی‌های مداوم، این برنامه کارهای روزانه کاربر را به او یادآوری می‌کند. همچنین، سیستم اعلانات این اپلیکیشن امکانات فوق‌العاده‌ای دارد که می‌تواند روند کاری کاربر را بهبود ببخشد.

اپلیکیشن های کاربردی برای اپل واچ اپلیکیشن Google Keep

یکی دیگر از اپلیکیشن‌ های کاربردی در اپل‌واچ، اپلیکیشن Google Keep است. این اپلیکیشن جزو بهترین برنامه‌های مدیریت کار، یادداشت‌برداری، لیست to-do و چندین کار دیگر محسوب می‌شود. کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند کارهای روزمره خود را رصد کنند. با کمک قابلیت ضبط صدا، کاربر می‌تواند موارد کاری خود را به شکل صوت در Google Keep ضبط و ثبت کند.

اپلیکیشن Google Keep را می‌توان با اکانت گوگل همگام‌سازی و در دستگاه‌های مختلف از آن استفاده کرد. این برنامه به خوبی با اپل واچ بهینه‌سازی شده است و کاربران می‌توانند کارها و یادداشت‌های خود را ویرایش، آرشیو و جستجو کنند.

اپلیکیشن های کاربردی برای اپل واچ اپلیکیشن PCalc

بعضی اوقات پیش می‌آید که به ماشین حساب نیاز پیدا کنید و در شرایطی خاص، در سریع‌ترین زمان، حساب و کتابی انجام دهید. اپلیکیشن PCalc می‌تواند در این زمینه کمک بسزایی به شما کند. این برنامه یک ماشین‌ حساب قدرتمند و پرامکان است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید کارهای ریاضی خود را در سریع‌ترین زمان انجام دهید.

اپلیکیشن Pcalc دارای امکانات حرفه‌ای است که باید نسخه پولی آن را خریداری کنید. این امکانات برای کارهای مهندسی و علمی کاربردی و مفید خواهد بود. این ماشین حساب توانسته است ضعف و کاستی‌های ماشین حساب اپل را برطرف کند و کاربران را به سمت این برنامه سوق دهد.

نظر شما نسبت به اپلیکیشن‌های کاربردی اپل واچ چیست؟ شما کدام یک از این برنامه‌ها را در ساعت خود دارید؟ لطفا نظرات خود را با ما و مخاطبان کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر