با تعدادی از بهترین گوشی های دو سیم کارته آشنا شوید

رسانه کلیک - در این مطلب به معرفی و بررسی ویژگی های تعدادی از جدیدترین و بهترین گوشی های دو سیم کارته می پردازیم. همراه ما باشید.

با تعدادی از بهترین گوشی های دو سیم کارته آشنا شوید

گوشی های دو سیم کارته مدتیست در بازار گوشی های هوشمند طرفداران زیادی پیدا کرده اند. انتخاب از میان بسیاری از این گوشی ها می تواند کار سختی باشد، بنابراین در این مطلب به بررسی تعدادی از بهترین گوشی های دو سیم کارته می پردازیم. همراه ما باشید.

خانواده سامسونگ گلکسی S20

همانظور که احتمالا می دانید، گوشی های سامسونگ که دارای چیپست اکسینوس هستند معمولا دو سیم کارته نیز هستند. خانواده سامسونگ گلکسی S20 را می توان به عنوان مثالی از بهترین گوشی های دو سیم کارته در بازار نام برد.

سامسونگ گلکسی نوت 10 DS

سامسونگ گلکسی نوت 10 DS و نوت 10+ نیز از بهترین گوشی های فهرست ما به شمار می روند که دارای پن مخصوص سامسونگ نیز هستند.

آیفون 11 پرو و پرو مکس

بدون تردید بزرگترین تغییری که در گوشی های آیفون 11 پرو و پرو مکس به وجود آمد، ویژگی دو سیم کارته بودن آن ها پس از 10 سال تولید گوشی های یک سیم کارته توسط اپل بود. بنابراین این گوشی ها نیز می توانند گزینه های خوبی باشند.

سونی اکسپریا 5

سونی اکسپریا 5 در حال حاضر جدیدترین پرچمدار فشرده سونی با ویژگی دو سیم کارته بودن است. این گوشی دارای دوربین سه گانه و پردازنده ای مشابه اکسپریا 1 است. این گوشی علاوه بر این ها کوچک و بسیار زیبا است.

هواوی P30 پرو

تمامی گوشی های هواوی اکنون دو سیم کارته هستند، اما هواوی P30 پرو پرچمداری است که دارای دوربینی با زوم 5 برابر، صفحه نمایش بسیار باکیفیت و عمر باتری طولانی است. بنابراین اگر قصد خرید یک گوشی دو سیم کارته با برند هواوی را دارید، در خرید آن تردید نکنید!

ایسوس ROG فون II

تلاش های ایسوس در راستای تولید گوشی های هوشمند مخصوص بازی مثال زدنی است. ایسوس ROG فون II یکی از این گوشی ها با صفحه نمایش بزرگ بوده و دو سیم کارته است. این گوشی همچنین با دارا بودن اسپیکرهای قدرتمند و جک هدفون، بی تردید یکی از بهترین گوشی های فهرست ما به شمار می رود.

ایسوس زن فون 6

زن فون 9 آخرین پرچمدار ایسوس است که در سال 2019 رونمایی شد. این گوشی دارای چیپست اسنپ دراگون 855 و رم بالا بوده و همچنین دو سیم کارته نیز هست.

وان پلاس 7T

وان پلاس 7T یکی از گوشی های دو سیم کارته مناسبی است که قیمت بهتری نیز نسبت به سایر گوشی ها دارد. این گوشی با قیمتی معادل 600 دلار تمام ویژگی های یک پرچمدار خوب را دارد و تنها چیزی که در آن کیفیت نسبتا پایینی دارد دوربین آن است.

آیفون 11

جدیدترین گوشی دو سیم کارته آیفون 11 یکی دیگر از گوشی های فهرست است که با دارا بودن طراحی شیشه ای زیبا، رنگ بندی های متنوع، دوربین بی نظیر و عمر باتری مثال زدنی، می تواند یکی از بهترین گوشی های دو سیم کارته باشد.

ال جی G8X ThinQ

جدیدترین گوشی دو سیم کارته ال جی G8X ThinQ ممکن است بهترین گوشی ال جی نباشد، اما در نسخه دو سیم کارته موجود است و صفحه نمایی دوگانه دارد که آن را به یک گوشی منعطف تبدیل می کند. این گوشی همچنین دارای باتری 4000 میلی آمپری و دوربین های خوبی است.

موتورولا وان زوم

موتورولا وان زوم یکی دیگر از گوشی های فهرست است که دارای دوربین عالی است. قیمت این گوشی از 450 دلار شروع می شود، بنابراین میان سایر گوشی های فهرست بسیار مقرون به صرفه است.

گوگل پیکسل 3a

جدیدترین گوشی دو سیم کارته گوگل پیکسل 3a نیز یکی دیگر از گوشی های مقرون به صرفه فهرست است. این گوشی بهترین طراحی بدنه را ندارد، اما در عوض دارای دوربین مناسب و عمر باتری خوب است.

شیائومی می 9T

جدیدترین گوشی دو سیم کارته شیائومی می 9T یکی دیگر از بهترین گوشی های فهرست است که ظاهر زیبایی نیز دارد. دوربین سلفی این گوشی زمانی که به آن نیازی ندارید، در بدنه گوشی پنهان می شود. قیمت این گوشی نیز نسبت به سایر گوشی های دو سیم کارته بسیار مناسب است.

ارسال نظر