برقراری تماس‌های صوتی و تصویری در نسخه دسکتاپ واتس اپ ؛ نکاتی که باید بدانید

رسانه کلیک – در این مطلب به بررسی 11 نکته مهم می پردازیم که باعث افزایش کیفیت تماس های صوتی و تصویری در نسخه دسکتاپ واتس اپ می شوند. با ما همراه باشید.

برقراری تماس‌های صوتی و تصویری در نسخه دسکتاپ واتس اپ ؛ نکاتی که باید بدانید

همانطور که می دانید امکان برقراری تماس های صوتی و تصویری در نسخه دسکتاپ واتس اپ، از دیروز برای تمامی کاربران میسر شده است. شرکت تضمین کرده که کلیه تماس ها، چه هنگام استفاده از موبایل و چه لپ تاپ یا رایانه های شخصی، کاملا کدگذاری شده و امن خواهند بود. در این مطلب به بررسی 11 نکته بسیار مهم و کاربردی می پردازیم که بد نیست حین برقراری تماس ها در نسخه دسکتاپ به آن ها توجه کنید.

1. تماس های تصویری از هر دو طرف رمزگذاری شده هستند. بدان معنا که واتس اپ و فیس بوک به هیچ عنوان قادر به شنیدن و دیدن شما و مخاطب نخواهند بود.

2. کاربران برای برقراری تمس های صوتی و تصویری با مخاطبین خود باید نسخه دسکتاپ اپلیکیشن واتس اپ را از قبل روی سیستم خود نصب کرده باشند.

3. متاسفان هنوز امکان برقراری تماس های تصویری گروهی روی نسخه دسکتاپ وجود ندارد. اما طبق گفته های کمپانی، به زودی این ویژگی نیز به این نسخه اضافه می شود.

4. برقراری تماس تنها روی کامپیوترها و لپ تاپ هایی امکان پذیر است که از نسخه 64 بیتی 1903 ویندوز 10 و یا بالاتر استفاده می کنند. کامپیوترها و لپ تاپ های اپل نیز باید به سیستم عامل macOS 10.13 یا بالاتر مجهز شده باشند.

5. بدیهی است که کامپیوترها و یا لپ تاپ های کاربران باید دارای دستگاه صوتی و میکروفون باشد.

6. کامپیوترها و یا لپ تاپ های کاربران باید دارای دوربین باشند تا امکان برقراری تماس تصویری میسر شود.

7. کمپانی واتس اپ به کاربران خود توصیه کرده تا جهت افزایش کیفیت تماس ها از هدست مناسب، میکروفون و اسپیکر جداگانه استفاده کنند تا مشکل اکو و تداخل به وجود نیاید.

8. برخورداری از سرعت اینترنت بالا نیز از دیگر نکات کاربردی و مهم جهت افزایش کیفیت تماس های تصویری و صوتی در نسخه دسکتاپ واتس اپ به شمار می آید.

9. کاربران باید اجازه دسترسی به میکروفون و دوربین کامپیوتر را برای واتس اپ فعال کنند تا اکان برقراری تماس وجود داشته باشد.

10. کاربران قادر هستند تا به صورت مداوم بین تماس های تصویری و صوتی سوییچ کنند.

11. به خاطر داشته باشید که هنوز قابلیت پشتیبانی از دستگاه های صوتی و تصویری مجازی به نسخه دسکتاپ واتس اپ اضافه نشده است.

ارسال نظر