برنامه های کاربردی آیفون 2021 که خیلی از کارها را برایتان راحت‌تر می‌کنند!

رسانه کلیک - در این مطلب به 9 مورد از برنامه های کاربردی آیفون می‌پردازیم که بد نیست سال 2021 آن‌ها را روی گوشی خود نصب کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

برنامه های کاربردی آیفون 2021 که خیلی از کارها را برایتان راحت‌تر می‌کنند!

اپلیکیشن اپ استور امکان دانلود میلیون‌ها بازی و اپلیکیشن را برای کاربران iOS فراهم کرده است. همه ما بسته به سلیقه، نیاز و مواردی که روزانه با آن‌ها سر و کار داریم ممکن است برنامه‌های مختلفی را روی گوشی خود نصب کنیم. در ادامه به معرفی اپلیکیشن‌هایی می‌پردازیم که جزو برنامه های کاربردی آیفون 2021 بوده و بهتر است روی گوشی شما باشند.

1. اپلیکیشن 1Password

اگر جزو افرادی هستید که هنگام به خاطر آوردن مسائل مدام با مشکل مواجه می‌شوند، پس حتما 1Password را نصب کنید. این اپلیکیشن پسوردها، رمز ورود، آدرس، شماره حساب، شماره کارت و غیره را به صورت یکجا جمع‌آوری و سازمان‌دهی می‌کند. بنابراین کافی است تنها پسورد اپلیکیشن را به خاطر بسپارید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سایر موارد مهم نیز دسترسی پیدا کنید. این برنامه به لطف بهره‌مندی از رمزگذاری سرتاسر به خوبی از اطلاعات شما محافظت می‌کند.

2. اپلیکیشن Due

اپلیکیشن Due یکی دیگر از برنامه های کاربردی آیفون 2021 است که به شما کمک می‌کند از وظایف مهم و روزانه خود غافل نشوید.کافی است فهرستی از امور مختلف را وارد کنید تا اپلیکیشن زمان انجام آن‌ها را به شما یادآوری کند. حتی می‌توانید بر حسب نیاز، ساعت انجام هر کار را به تعویق بیندازید. تایمر شماره معکوس نیز زمان سپری شده برای انجام امور را به شما گوشزد می‌کند.

3. اپلیکیشن Nomorobo

نوموروبو یکی از پرطرفدارترین برنامه های کاربردی آیفون 2021 است. این برنامه قابلیت شناسایی و مسدود کردن پیام و تماس‌های خودکار و تبلیغاتی را دارد. البته کاربران می‌توانند در صورت تمایل تماس‌های عادی را نیز بلاک کنند.

4. اپلیکیشن YouCam Video

این اپلیکیشن به لطف فیلترها و قابلیت‌های ویرایشی متعدد، امکان تغییر و اصلاح فیلم و عکس را برای شما فراهم می‌آورد. رابط کاربری فوق‌العاده ساده YouCam Video به شما کمک می‌کند تنها در عرض چند ثانیه فایل‌های تصویری خود را ویرایش کرده و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار همچون اسنپ چت و تیک تاک به اشتراک بگذارید. حتی می‌توانید جلوه‌های واقعیت افزوده را نیز به فیلم‌های خود اضافه کنید.

5. اپلیکیشن PopFaces

برنامه های کاربردی آیفون 2021 اگر به دنیای سلبریتی ها علاقه دارید پس PopFaces را از دست ندهید. این برنامه جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به چهره‌های شناخته‌شده جهان را در اختیار شما می‌گذارد. بدین ترتیب دیگر لازم نیست وقت خود را صرف پرسه زدن در سایت‌های مختلف کنید. همچنین می‌توانید عکس خود را در اپلیکیشن آپلود کنید تا ببینید به کدام سلبریتی شباهت دارید.

6. اپلیکیشن Betternet

به یکی دیگر از برنامه های کاربردی آیفون 2021 می‌رسیم. پس از نصب بترنت دیگر لازم نیست هنگام استفاده از اینترنت گوشی یا وای-فای عمومی نگران به خطر افتادن حریم شخصی خود باشید. کافی است گزینه شروع را بزنید تا به طور خودکار به سریع‌ترین سرور VPN متصل شوید.

7. اپلیکیشن Overcast

اگر علاقه‌مند به شنیدن پادکست‌های مختلف هستید، پس حتما Overcast را روی دستگاه خود نصب کنید. این اپلیکیشن رایگان امکان دسترسی به پادکست‌های مختلف را برای شما فراهم آورده و ضمن ارائه پیشنهادهای مختلف، شما را از پخش قسمت‌های جدید باخبر می‌کند. شما همچنین می‌توانید فهرستی از موارد دلخواه خود را آماده کرده و از ویژگی‌های مختلف همچون تغییر صدا و پلی لیست هوشمند بهره‌مند شوید. این برنامه قابلیت نصب روی ساعت هوشمند اپل را نیز دارد.

8. اپلیکیشن 1Blocker X

این اپلیکیشن امن به شما اجازه می‌دهد کلیه تبلیغات، ترکرها و سایر محتوای ناخواسته وب را مسدود کرده و سرعت بارگیری صفحات را تا دو برابر افزایش دهید. همچنین کمک می‌کند از اطلاعات خود در وب محافظت کنید.

9. اپلیکیشن Apollo

آپولو یکی دیگر از برنامه های کاربردی آیفون 2021 برای ویرایش تصاویر است که روی گوشی‌های آیفون 7 پلاس، آیفون 8 پلاس، آیفون ایکس اس، ایکس اس مکس، ایکس و ایکس آر کارایی بهتری دارد. این اپلیکیشن قادر است به کمک داده‌های مربوط به سنسور تشخیص عمق، میزان نور مناسب برای عکس را تشخیص داده و شدت آن را کم یا زیاد کند. امکان افزودن فیلترهای مختلف نیز وجود دارد.

ارسال نظر