بهترین نوشیدنی های ورزشی 2020 برای وزن کم کردن و دویدن کدامند؟

رسانه کلیک - اگر ورزشکار هستید و به دنبال یک نوشیدنی مناسب حین ورزش کردن می گردید، در این مطلب همراه ما باشید تا با تعدادی از بهترین نوشیدنی های ورزشی 2020 آشنا شوید.

بهترین نوشیدنی های ورزشی 2020 برای وزن کم کردن و دویدن کدامند؟

دهه هاست دنیای بهترین نوشیدنی های ورزشی با دو نام انحصاری شده است: پاوراید و گاتورید . با این حال به تازگی رقبای بسیاری برای این کمپانی ها پیدا شده است. در این مطلب به معرفی تعدادی از بهترین نوشیدنی های ورزشی 2020 برای اهداف مختلف می پردازیم که کالری سوزی را نیز در حد متعادلی حفظ می کنند.

Nuun Endurance، بهترین برای تمرین های مقاومتی

Nuun به عقیده بسیاری از افراد یکی از بهترین گزینه ها در زمینه هیدراته کردن بدن و تامین انرژی است. کافیست این قرص را داخل آب انداخته و نوشیدنی مناسبی داشته باشید. این نوشیدنی برای دویدن صبحگاهی نیز بسیار مناسب است زیرا دارای کافئین است.

Liquid I.V. Hydration Multiplier، بهترین گزینه برای تعرق

استفاده از Liquid I.V. Hydration Multiplier به شما کمک می کند آن چه را هنگام عرق کردن از دست داده اید، جایگزین کنید. یک بسته از این پودر برای سه بطری آب کافیست. این پودر دارای مواد معدنی بسیاری است و بدون تردید یکی از بهترین نوشیدنی های ورزشی 2020 است.

Propel Vitamin Boost، بهترین گزینه برای ورزش های غیرسنگین

ورزش های غیرسنگین مانند راه رفتن یا دوچرخه زدن آرام چندان نیازی به نوشیدنی ورزشی ندارند. با این حال، یک نوشیدنی طعم دار می تواند حالتان را حین این ورزش ها نیز بهتر کند. Propel Vitamin Boost یکی از اعضای خانواده گاتورید است که مزه خوبی داشته و بدون کالری است. این نوشیدنی دارای چندین نوع ویتامین است.

Ultima Replenisher، بهترین گزینه برای کاهش وزن

Ultima Replenisher یکی از نوشیدنی های مناسب برای کاهش وزن به شمار می رود زیرا بدون شکر، کالری و قند مصنوعی است. این محصول بسیار باکیفیت است و توسط ورزشکاران بسیاری تایید شده است. این نوشیدنی دارای تمام مواد معدنی مورد نیاز بدن پس از عرق کردن های طولانی است.

Powerade Ultra، بهترین گزینه برای ساختن ماهیچه

Powerade Ultra یکی از بهترین نوشیدنی های ورزشی 2020 برای کسانی است که قصد دارند ماهیچه های زیباتری داشته باشند. این نوشیدنی دارای انواع آمینواسیدهاست که به این امر کمک بسیاری می کند.

Harmless Harvest Coconut Water، بهترین نوشیدنی تماما طبیعی

Harmless Harvest Coconut Water یکی از طبیعی ترین گزینه ها برای استفاده حین ورزش کردن است. یافتن یک نوشیدنی طبیعی ورزشی می تواند کار سختی باشد، اما این نوشیدنی از طرف پزشکان و ورزشکاارن بسیاری تایید شده است. این نوشیدنی ممکن است در فروشگاه ها در دسته بندی نوشیدنی های ورزشی نباشد، اما تمام آن چه یک نوشیدنی ورزشی خوب نیاز دارد، داراست.

ارسال نظر