تریلر جدید وانداویژن از کاراکترهای فاز چهارم MCU رونمایی می کند

رسانه کلیک - درحالی که تنها دو هفته به پخش سریال وانداویژن باقی مانده، استودیوی مارول با انتشار یک تریلر جدید از کاراکترهای فاز چهارم MCU رونمایی کرده است.

تریلر جدید وانداویژن از کاراکترهای فاز چهارم MCU رونمایی می کند

استودیوی مارول از تریلر جدید وانداویژن رونمایی کرده و ظاهری تازه را برای اسکارت ویچ (الیزابت اولسن) و ویژن (پل بتانی) به تصویر کشیده است. این دو کاراکتر در فیلم Avengers: Age of Ultron معرفی شده و رابطه ای عاشقانه را در دنیای سینمایی مارول آغاز کردند. با این حال در فیلم Avengers: Infinity War، اسکارلت مجبور می شود تا ویژن را کشته و سنگ جادویی ذهن را از بین ببرد. البته تانوس (جاش برولین) ویژن را زنده کرده و با دیگر جان او را می گیرد. با اینکه قهرمانان متعددی در فیلم جنگ بی پایان به دنیا بازگشتند، اما ویژن جزو آن ها نیست.

به همین خاطر، انتظار می رود که در سریال WandaVision، به نحوه زنده شدن مجدد ویژن اشاره شود. اما این سریال بیشتر روی کاراکتر اسکارلت ویچ تمرکز دارد، شخصیتی که از بدو ورود به دنیای MCU به عنوان حامی در صحنه ظاهر شده است. تریلرهای قبلی سریال وانداویژن جزییات بسیاری را درباره نمایش آینده دیزنی پلاس فاش کرده اند، از جمله قالب مدل سازی سریال بعد از سیتکام های کلاسیک، که ظاهرا با قدرت های اسکارلت ویچ و جهان های چندگانه در ارتباط است. علاوه بر اولسن و بتانی، کاراکترهای دیگری در سریال WandaVision معرفی می شوند، مثل مونیکا رمبو (تیونا پریس) و اگنس (کاترین هان). احتمال می رود که اگنس همان آگاتا هاکنس معروف باشد که در اصل، معلم جادوگری اسکارلت ویچ بوده و جزو شخصیت های شرور کامیک های مارول به حساب می آید.

جدیدترین تریلر واندا ویژن از شبکه ABC و در طول جشن ویژه کریسمس Disney Parks Magical به نمایش گذاشته شد. ناگفته نماند که تریلر جدید در حالی منتشر شده که تنها دو هفته به پخش سریال واندا ویژن از شبکه دیزنی پلاس (روز جمعه، 15 ژانویه) باقی مانده است.

بخش اول تریلر جدید واندا ویژن روی زندگی واندا و ویژن به عنوان دو زوج خاص تمرکز دارد، چرا که آن ها فاقد سالگرد ازدواج، آهنگ مخصوص و یا حتی حلقه ازدواج هستند. البته این موضوع چندان هم تعجب آور نیست، چرا که هر دو در یک دنیای سیتکام غیرعادی به دام افتاده اند. زندگی آن ها مملو از اتفاقات عجیب است، مثل حضور اگنس که یک صحنه را متوقف کرده و مجددا شروع می کند، و یا مونیکا که از هویت خود بی خبر است. اگنس بار دیگر در تریلر ظاهر شده و این بار با دیدن دوقلوهای تازه متولد شده واندا و ویژن حیرت می کند. این صحنه ها نشان می دهند که به احتمال زیاد، اگنس خالق دنیای سیتکام بوده و ویژن و واندا کارهای خارج از انتظاری را انجام می دهند، مثل بچه دار شدن. مارول هنوز دوقلوها را به وضوح نمایش نداده، اما با توجه به صحنه های متعدد در تریلرهای مختلف می توان گفت که بچه ها، نقش بسزایی در این سریال خواهند داشت.

در هر صورت باید گفت که تریلر جدید، اطلاعات چندان متفاوتی را نسبت به تریلرهای قبلی فاش نکرده است. به بیان بهتر، موارد متعددی وجود دارند که هنوز به مخاطبین نشان داده نشده اند و قسمت های مختلف این سریال قطعا می توانند ما را شگفت زده کنند. خوشبختانه تنها دو هفته به نمایش وانداویژن در شبکه دیزنی پلاس باقی مانده و انتظار طرفداران به زودی به پایان خواهد رسید.

ارسال نظر