تصاویر واقعی سری آنر 50 از طراحی منحصر به فرد در بخش دوربین خبر می دهند

رسانه کلیک – سری جدید آنر 50 در سه مدل معمولی، پرو و پرو پلاس، و در سه رنگ متفاوت و جذاب در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. هر سه مدل دارای پردازنده اسنپدراگون کوالکام هستند.

تصاویر واقعی سری آنر 50 از طراحی منحصر به فرد در بخش دوربین خبر می دهند

یکی از مقامات رسمی آنر به تازگی اعلام کرده که سری آنر 50 همراه با تراشه اسنپدراگون 778G کوالکام به بازار می‌آیند. طبق تصاویر منتشر شده، این محصولات در سه طیف رنگ سبز-نارنجی، آبی-بنفش و آبی آسمانی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

به گزارش Gizchina ، گوشی جدید آنر دارای گلس مات AG بوده و از سیستم دوربین چندگانه بهره می‌برد. همان‌طور که در شکل زیر می‌بینید، دوربین‌ها در حلقه بالایی و پایینی تقسیم شده‌اند. ظاهرا شرکت یک سنسور اولترا واید و یک سنسور پریسکوپی را نیز برای محصولات در نظر گرفته است.

سری آنر 50 فعلا در سه مدل معمولی، پرو و پرو پلاس عرضه می‌شوند. مدل معمولی و پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون 778G کوالکام هستند؛ حال آنکه آنر 50 پرو پلاس از تراشه SoC اسنپدراگون 888 بهره می‌برد. همچنین گفته می‌شود که مدل پرو پلاس دارای سیستم دوربین چهارگانه است.

اسنپدراگون 778G یک پردازنده میان رده محسوب می‌شود که بر اساس لیتوگرافی 6 نانومتر ساخته شده است. این تراشه متشکل از هشت هسته کریو 670 با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز و زیرسیستم گرافیکی آدرنو 642L است. از ویژگی‌های این چیپست می‌توان به مودم 5G اسنپدراگون X53، فناوری Spectra 570L ISP، بلوتوث 5.2 و وای-فای 6E اشاره کرد. این تراشه قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع Quick Charge 5 100 وات را نیز دارد.

آنر 50 دارای نمایشگر امولد 6.79 اینچی با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز است. ظاهرا ظرفیت باتری دستگاه بیش از 4000 میلی آمپر ساعت بوده و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. در پایان باید بگوییم که سری جدید آنر جزو گوشی‌های متوسط رو به بالا به شمار می‌آیند و احتمالا قیمت کمتری نسبت به محصولات پرچمدار دارند.

ارسال نظر