تصویر منتشر شده از فصل نهم سریال دکستر هویت جدید قاتل سریالی را فاش می‌کند

رسانه کلیک - تصویر جدیدی از فصل نهم سریال دکستر منتشر شده است که این قاتل زنجیره‌ای را با شغل و هویت جدید و البته مرموزی نشان می‌دهد.

تصویر منتشر شده از فصل نهم سریال دکستر هویت جدید قاتل سریالی را فاش می‌کند

تصویر جدیدی از فصل نهم سریال دکستر منتشر شده که نشان می‌دهد این قاتل زنجیره‌ای دارای هویت و شغل جدیدی است. دکستر نخستین بار در سال 2006 عرضه شد، ولی خیلی زود به عنوان یکی از سریال‌های محبوب و فرقه‌ای کلاسیک شبکه Showtime بر سر زبان‌ها افتاد.

دکستر طی هشت فصل قبلی، به عنوان یک تحلیلگر رد خون با پلیس همکاری می‌کرد و در عین حال، عادت کشنده و مرگبار خود را ادامه می‌داد. این سریال با یکی از بحث‌برانگیزترین فرجام ممکن به پایان رسید. دکستر پس از ضربه روحی از مرگ خواهر، پرونده خود را با یک مرگ جعلی بست و به یک چوب‌بر منزوی در ارگان تبدیل شد.

سال گذشته، شبکه Showtime اعلام کرد که دکستر در یک ماجرای ده قسمتی مجددا در نمایشگرهای خانگی ظاهر خواهد شد. این شبکه به‌تازگی تریلری را از فصل نهم سریال دکستر منتشر کرده که در آن، قاتل زنجیره‌ای هنوز هم مشغول ارضای عادات کشنده خود است. تصویر جدید، دکستر را با نام مستعار جیم لینزی و شغل جدید (نماینده فروش کمپانی فردز) نشان می‌دهد.

واضح است که کار در یک فروشگاه کوچک، شغل ایده آلی برای یک قاتل سریالی است تا خود را از نظرها دور نگه دارد. گویا این فروشگاه در نزدیکی دریاچه‌ای قرار دارد که می‌تواند مکان مناسبی برای پنهان کردن مقتولین دکستر باشد. طبق شایعات و گزارش‌های مختلف، فصل نهم سریال دکستر بسیار تاریک‌تر و شرورانه‌تر از هشت فصل قبلی خواهد بود.

تاکنون تنها مایکل سی هال به عنوان بازیگر ثابت فصل جدید اعلام شده است. اما به نظر می‌رسد که جیمی چانگ، در نقش پادکستر جنایی در سریال ظاهر شود. هال و شورانر فصل جدید (کلاید فیلیپز) از مدت طولانی در فکر نمایش فصل نهم دکستر بوده‌اند، بنابراین احتمال می‌رود که احیای این سریال با دقت کافی برنامه‌ریزی شده باشد.

ارسال نظر