حضور ایثن هاک در سریال شوالیه ماه

رسانه کلیک – ایثن هاک، ستاره مطرح هالیوودی به شوق بازی در کنار اسکار آیزاک موافقت کرده تا در سریال ابرقهرمانی دیزنی پلاس به نام شوالیه ماه بازی کند.

حضور ایثن هاک در سریال شوالیه ماه

ایثن هاک به دلیل حضور اسکار آیزاک در Moon Knight موافقت کرده تا در این سریال اقتباس شده از کتاب های کامیک بازی کند. استودیو مارول قصد دارد تا در سریال جدید خود که طی دوسال از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد، داستان های مارک اسپکتور را به هوادارانش نمایش دهد. اسپکتور یا همان شوالیه ماه در برابر شروری قرار می گیرد که هویت آن هنوز تایید نشده است. اما یقینا ایثن هاک در نقش این شرور ظاهر خواهد شد.

پس از پایان یافتن حماسه Infinity در آخرین فیلم انتقام جویان (Avengers: End Game)، دنیای سینمایی مارول به فاز دیگری با ماجراهای جدید منتقل شده است. آینده MCU شامل دنباله ها و داستان های اورجینال بوده که یا در سرویس های پخش خانگی و یا روی پرده سینما به نمایش گذاشته می شوند. البته چهره های آشنایی نیز در این میان وجود دارند. ولی به نظر می رسد که مهیج ترین پروژه های مارول، همان فیلم ها و سریال هایی هستند که کاراکترهای جدید را به تصویر می کشند و در حقیقت، ارتباط آن ها با MCU هنوز مشخص نشده است. برای مثال می توان کلوئی ژائو در فیلم Eternals (جاودانگان) و دنیل دستین کرتون در فیلم های Shang Chi (شانگ چی) و Legend of the Ten Rings (افسانه ده حلقه) اشاره کرد. از جانب دیزنی پلاس نیز می توان Moon Knight یا همان شوالیه ماه را نام برد.

به عنوان بازیگری با پروفایل کاری محتاطانه، هاک انگیزه خود از پیوستن به سریال Moon Knight را همکاری با دست اندرکاران این مجموعه، خصوصا اسکار آیزاک اعلام کرده است. هاک در مصاحبه ای با پادکست The Watch گفته که نقش آفرینی های آیزاک را ستایش کرده و مشتاق فعالیت در کنار این بازیگر قدرتمند است. وی همچنین کارگردان مجموعه، یعنی محمد دیاب را مورد تمجید قرار داده و ظاهرا در گذشته با او کار کرده است.

در هر صورت، بازی هاک در سریال شوالیه ماه متعلق به استودیوی مارول جای تعجب دارد، چرا که وی قبلا نظراتی را بر ضد فیلم های مبتنی بر کتاب های کامیک ابراز کرده و گفته بود که Logan (لوگان) یک فیلم عالی نیست، بلکه یک فیلم ابرقهرمانی خوب است. هرچند هاک بعدها توضیح داد که قصد بی ارزش کردن پروژه های کامیکی را نداشته و در اصل خود را یکی از طرفداران بزرگ آن ها می داند. وی اقرار کرده که اظهار نظرهای قبلی، نکات ظریفی در خصوص پول و آمریکا داشته است.

یکی دیگر از دلایل هاک از پیوستن به سریال آینده دیزنی پلاس، داشتن آزادی عمل و امکان خلاقیت بیشتر است، چرا که Moon Knight برای بسیاری از مخاطبین، یک داستان نا آشنا به شمار می آید. این موضوع ثابت می کند که بر خلاف عقیده بسیاری، هاک کم کار نشده، بلکه بسیار نکته سنج بوده و تنها منتظر پروژه ای است که با معیارهای کاری وی مطابقت داشته باشد. در هر صورت، استعداد هاک، نقش آفرینی او در دنیای سینمایی مارول و به طور کلی دنیای ابرقهرمان ها، یک بُرد قطعی برای همه خواهد بود.

ارسال نظر