حضور جرد لتو به عنوان جوکر در لیگ عدالت زک اسنایدر

رسانه کلیک - فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر در سال 2021 از شبکه HBO Max به نمایش در می آید. جرد لتو این بار نیز در نقش جوکر به روی صحنه خواهد رفت.

حضور جرد لتو به عنوان جوکر در لیگ عدالت زک اسنایدر

جرد لتو، بازیگر نقش جوکر در فیلم جوخه انتحار، قرار است تا در Zack Snyder's Justice League نیز به عنوان جوکر ظاهر شود. طبق گزارش هالیوود ریپورتر، بخش هایی از صحنه های فیلم با هنرنمایی بن افلک (در نقش بتمن)، ری فیشر (سایبورگ) و امبر هرد (مرا) هم اکنون در حال آماده سازی است. هر چند که جای خالی یکی از مهم ترین بازیگران دی سی یعنی هنری کویل (سوپرمن) عمیقا احساس می شود.

همانطور که می دانید جرد لتو یا همان شخصیت جوکر هیچ نقشی در لیگ عدالت 2017 نداشت. حذف بسیاری از صحنه های مربوط به جوکر در فیلم Suicide Squad نیز آتش ناراحتی لتو را بیشتر کرد. اما اینطور که پیداست اسنایدر قصد دارد تا یک فرصت خارق العاده را در اختیار این بازیگر برنده اسکار بگذارد.

جرد لتو بارها اشتیاق خود را برای بازگشت به DC Universe ابراز کرده است. شاید انتخاب او برای نقش جوکر صرفا از روی علاقه شخصی اسنایدر بوده، شاید هم استدیو این بار واقعا تصمیم گرفته تا فرصت را غنیمت شمرده و او را راضی نگه دارد. با این حال مشاهده لتو در نقش جوکر اگر مورد پسند خیلی ها نباشد، چندان خالی از لطف هم نیست. فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر در سال 2021 میلادی و در چهار بخش از شبکه اچ بی او مکس به نمایش در می آید.

با توجه به اینکه حضور لتو در فیلم Justice League بسیار بعید به نظر می رسید، کمپانی سونی تصمیم گرفت تا از او برای نقش موربیوس در فیلم Morbius the Living Vampire بهره بگیرد. این فیلم قرار بود در اواخر سال جاری میلادی وارد سالن های سینما شود اما پس از شیوع ویروس COVID-19 تاریخ اکران آن تا مارس 2021 به تعویق افتاد. جرد لتو به زودی در فیلم جنایی The Little Things محصول کمپانی وارنر بروز نیز در کنار ستارگانی همچون دنزل واشنگتن و رامی ملک به روی صحنه خواهد رفت.

ارسال نظر