حضور رامی ملک و زوئی سالدانا در فیلم جدید دیوید او. راسل

رسانه کلیک – رامی ملک و زوئی سالدانا به جمع ستارگان فیلم جدید دیوید او. راسل با نام احتمالی Amsterdam پیوستند. حضور کریستین بیل، مارگو رابی و جان دیوید واشینگتن نیز در این فیلم تایید شده است.

حضور رامی ملک و زوئی سالدانا در فیلم جدید دیوید او. راسل

فیلم مورد انتظار رامی ملک یعنی No Time to Die هنوز اکران نشده، اما این بازیگر دست روی دست نگذاشته و قرارداد جدیدی را جهت پیوستن به فیلم دیوید او. راسل به امضا رسانده است.
زوئی سالدانا و کریستین بیل نیز از بازیگران حاضر در این فیلم هستند که پیش از این نیز در درام Out of the Furnace با یکدیگر به ایفای نقش پرداخته اند. او. راسل جزو آن دسته از فیلم سازانی است که از اهداف خود کاملا آگاه بوده و هر بازیگری رویای همکاری با او را در سر می پروراند.
جزییات فیلم جدید او. راسل هنوز مشخص نیست. تنها می دانیم که نام فیلم احتمالا Amsterdam بوده و علاوه بر ستارگان فوق، مارگو رابی و جان دیوید واشینگتن نیز در آن حضور پیدا خواهند کرد. گفته می شود رابی و بیل در نقش دکتر و وکیل (یا بالعکس) به روی صحنه می روند.
ظاهرا ایده فیلم توسط خود دیوید مطرح شده و New Regency نیز هزینه های مربوط به ساخت را متقبل شده است. آرنون میلچان، متیو بادمن و آنتونی کاتاگاس نیز تهیه کنندگان این فیلم پرستاره هستند.


همانطور که می دانید رامی ملک در نقش شخصیت شرور فیلم جدید جیمز باند به روی صحنه رفته؛ فیلمی که علاقه مندان به دنیای سینما را بیش از حد در انتظار نگه داشته است. ملک با بازی خارق العاده و باورپذیر خود در Bohemian Rhapsody توانست جایزه اسکار را به خود اختصاص داده و قرار است به زودی در تریلر The Little Things در کنار دنزل واشینگتن و جرد لتو به ایفای نقش بپردازد.
زوئی سالدانا نیز اخیرا همکاری تازه ای را با رایان رینولدز آغاز کرده و در دنباله فیلم آواتار نیز حضور یافته است. فیلم جدید او. دانل با توجه به حضور بازیگران مطرح و البته سابقه درخشان خود کارگردان، در نگاه اول بد به نظر نمی رسد. به هر حال باید منتظر انتشار اخبار بیشتر درباره آن باشیم تا ببینیم که فیلم ارزش انتظار را خواهد داشت یا خیر.

ارسال نظر