کارگردان دنیای ژوراسیک 3 از سکانس مورد علاقه‌اش می‌گوید

رسانه کلیک - فیلم دنیای ژوراسیک 3 سال 2022 روی پرده سینما می‌رود. کارگردان فیلم یعنی کالین ترورو به تازگی سکانس مورد علاقه خود را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. 

کارگردان دنیای ژوراسیک 3 از سکانس مورد علاقه‌اش می‌گوید

اگر به خاطر داشته باشید قسمت اول پارک ژوراسیک سال 1993 و به کارگردانی استیون اسپیلبرگ افسانه‌ای ساخته شد. پس از استقبال فوق‌العاده تماشاگران، استدیوی سازنده تصمیم گرفت قسمت دوم و سوم این فرنچایز را نیز در سال 1997 و 2001 به روی پرده نقره‌ای رنگ بفرستد. پارک ژوراسیک چهارده سال از سینما غایب بود تا اینکه کالین ترورو با ساخت سه‌گانه دنیای ژوراسیک، جان تازه‌ای به دنیای دایناسورها بخشید.

فیلم ترورو جایگاه خوبی در باکس آفیس به دست آورد و توانست افراد بسیاری را به سالن‌های سینما بکشاند. قسمت دوم (Jurassic World: Fallen Kingdom) نیز سه سال بعد یعنی سال 2018 به نمایش درآمد. با اکران قسمت سوم یعنی Jurassic World: Dominion در 2022، پرونده دنیای ژوراسیک بسته می‌شود.

در دنیای ژوراسیک 3 شاهد ورود دایناسورها به دنیای انسان‌ها و همزیستی آن‌ها خواهیم بود. با این شرایط، مسلما چالش‌های جدیدی پیش روی قهرمانان داستان یعنی اوون گریدی (Chris Pratt)، کلیر دارنینگ (Bryce Dallas Howard) و دکتر هنری وو (BD Wong) قرار خواهد گرفت.

ترورو در مصاحبه‌ای قبل از رویداد پیش‌نمایش IMAX از صحنه دلخواه خود در فیلم Jurassic Park: Dominion رونمایی کرد. وی اظهار داشته که پرولوگ یا همان پیش درآمد پنج دقیقه‌ای نخست فیلم، هواداران ژوراسیک را به 65 میلیون سال پیش و به عصر کرتاسه باز می‌گرداند. طبق اظهارات ترورو، قسمت جدید به بیان داستان اصلی پرداخته و شرح حال قهرمانان و دایناسورها را در دنیای امروزی روایت می‌کند.

پرولوگ مورد نظر در نخستین پیش نمایش فیلم و قبل از پخش IMAX نشان داده شد. ظاهرا هفت دایناسور جدید به دنیای ژوراسیک اضافه می‌شوند که یکی از آن‌ها دایناسور بالداری به نام اویراپتور است.

پوستر قبلی فیلم جدید، یک پشه را نمایش می‌دهد که در حال مکیدن خون موروس اینترپیدوس است. این پوستر در واقع به صحنه‌ای اشاره می‌کند که جان هاموند با استفاده از DNA فسیل شده متعلق به یک پشه، دست به احیای دایناسورها می‌زند.

طبق گفته‌های ترورو، اشتیاق دیدن پرولوگ عصر کرتاسه در دنیای ژوراسیک: قلمرو افزایش یافته است. فیلم‌های دنیای ژوراسیک و پارک ژوراسیک همیشه به رخدادهای زمان حال اشاره کرده‌اند. اما ظاهرا دیگر وقت بازگویی داستان دایناسورها و بازگشت به عصر هیجان‌انگیز آن‌ها رسیده است. دنیای ژوراسیک 3 می‌تواند راهی برای تغییر مسیر فرنچایز باشد.

ارسال نظر