دیوار آگهی فروش برای دور زدن محدودیت ورود به شهرها منتشر کرد

رسانه کلیک - پس از شروع گسترش ویروس کرونا در کشور، دولت و وزارت بهداشت به عنوان نهادهای مربوط به مقابله با این ویروس، تصمیم‌ها و تدابیر خاصی در نظر گرفتند.

دیوار آگهی فروش برای دور زدن محدودیت ورود به شهرها منتشر کرد

یکی از این تصمیم‌ها تعطیل شدن مدارس و دانشگاه‌های کشور تا پایان سال ۹۸ بود. انتشار این خبر رفتارهای عجیبی را میان مردم در پی داشت. عده‌ای از خطرناک بودن ویروس کرونا گفته و عده‌ای بدون توجه به تذکرات وزارت بهداشت، به سمت شهرهای شمالی کشور قصد سفر کردند.

اما روند درمان طولانی این بیماری و همچنین واگیردار بودن آن، محدودیت‌های خاصی را برای ورود به ۳ استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان در پی داشت.

علی اکبر آشوری مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در همین خصوص می‌گوید: «براساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در جلسات ستاد مقابله با ویروس کرونا، مقرر شد تا برای خودرو‌های شخصی با پلاک‌های غیر بومی اجازه ورود به استان‌های گیلان و مازندران را نداشته باشند و براین اساس اگر مردم به این استان‌ها سفر کنند در ورودی شهر جلوی آن‌ها گرفته شده و آن‌ها را برمی‌گرداند.»

این محدودیت برای تعدادی سودجو زمینه خوبی برای سواستفاده شده است تا جایی که آگهی های فروش اتومبیل با پلاک بومی شهرهای شمالی در سایت دیوار با قیمت‌های بسیار بالا منتشر شده است.

باید دید این نوع سودجویی‌ها در پلتفرم‌های آنلاین چگونه مدیریت و جلوگیری می‌شود؟

ارسال نظر