چهارمین رویداد بین المللی تهران هوشمند آغاز به کار کرد

رسانه کلیک - چهارمین رویداد بین المللی تهران هوشمند امروز با حضور مدیران حوزه فناوری ایران و فعالان این حوزه در کشورهای دیگر به صورت مجازی آغاز به کار کرد.

چهارمین رویداد بین المللی تهران هوشمند آغاز به کار کرد

چهارمین رویداد بین‌المللی تهران هوشمند با شعار «تحول دیجیتال، خدمات دیجیتال» و با تمرکز بر شهرهای هوشمند در دوران کرونا و پساکرونا به صورت مجازی از امروز آغاز به کار کرد و تا فردا ادامه دارد. این رویداد شامل سخنرانی چهره‌ها و مدیران ارشد، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها، تاک‌شو و برنامه‌های جانبی دیگر است.

نشست‌های تخصصی داخلی و بین‌المللی این رویداد با حضور فعالان و بازیگران اصلی شهر هوشمند در تهران، سایر مراکز استانی کشور و شهرهای پیشروی جهان در این زمینه برگزار می‌شود. همچنین چهره‌های شاخص داخلی و بین‌المللی در حوزه مدیریت شهری و فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان سخنران در این رویداد حضور دارند.

در افتتاحیه این مراسم سورنا ستاری معاون عملی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان، امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، پیروز حناچی شهردار تهران، محمد فرجود رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و کالوم هندفورت مشاور ارشد فناوری‌های دیجیتال و شهرهای هوشمند برنامه توسعه ملل متحد (UNDP) به سخنرانی خواهند پرداخت.

نشست‌های تخصصی، ارائه دیدگاه‌های مربوط به شهر هوشمند و گفت‌وگوی ویژه از جمله برنامه‌هایی است که در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

نخستین رویداد بین المللی تهران هوشمند در سال ۹۶ برگزار شد و امسال چهارمین رویداد در حال برگزاری است که نقش بسیاری در تعامل شهرداری با سایر نهادهای خارجی، دولتی و خصوصی، زیست‌بوم نوآوری و فناوری و توسعه برنامه تهران هوشمند و استفاده از تجربیات جهانی داشته است.

ارسال نظر