ریبوت مورتال کامبت به تشریح دشمنی بین اسکورپیون و ساب-زیرو می پردازد

رسانه کلیک - ریبوت مورتال کامبت به احتمال زیاد دلیل اصلی دشمنی بین اسکورپیون و ساب-زیرو را به تصویر خواهد کشید. این فیلم در اواسط ماه آوریل آماده پخش می شود.

ریبوت مورتال کامبت به تشریح دشمنی بین اسکورپیون و ساب-زیرو می پردازد

ریبوت مورتال کامبت که قرار است شانزدهم آوریل (بیست و هفتم فروردین 1400) از شبکه HBO Max و همینطور در سالن های سینما به نمایش درآید، حقایق تازه ای را از رقابت دیرینه اسکورپیون و ساب-زیرو آشکار می کند.

مجله Entertainment Weekly چندی پیش تصاویری از این فیلم را به اشتراک گذاشت و اشتیاق هواداران را دو چندان کرد. یکی از این تصاویر را در بالا می بینید که در آن اندکی به دشمنی بین اسکورپیون (هیرویوکی سانادا) و ساب-زیرو (جو تاسلیم) اشاره شده است. اما نکته جالب تر درباره عکس این است که خصومت بین این دو ظاهرا قبل از آنکه نیروی فوق طبیعی پیدا کنند آغاز می شود. همچنین شیوه آغاز این دشمنی با آنچه در بازی ویدیویی Mortal Combat دیده ایم متفاوت به نظر می رسد.

همانطور که می دانید، اعضای خانواده اسکورپیون توسط یک جادوگر به نام کوان چی کشته می شوند. کوان بعدها با مقصر جلوه دادن ساب-زیرو آتش کینه بین او و اسکورپیون را شعله ور می کند. اما چهره و حالت تهاجمی ساب-زیرو در تصویر نشان می دهد که ممکن است دشمنی این دو در فیلم به گونه دیگری آغاز شده باشد.

طبق اظهارات مجله Entertainment Weekly، صحنه اول ریبوت مورتال کامبت با دعوای بین اسکورپیون و ساب-زیرو در ژاپن شروع می شود. این دو هنوز با اسم اصلی خودشان یعنی هانزو هاساشی و بی هان خطاب شده و همانطور که گفتیم هنوز به قدرت های ماوراء الطبیعه دست نیافته اند. از علاقه مندان به دنیای سینما و همچنین بازی های ویدیویی بی صبرانه در انتظار هستند تا ببینند در فیلم جدید، چه چیزی این دو را به دشمن قسم خورده یکدیگر تبدیل کرده است.

ارسال نظر