سريال تام و جری ۱۰ تیر در نیویورک پخش می‌شود

رسانه کلیک – کمپانی وارنر بروز با انتشار پوستر جدید سريال تام و جری در نیویورک از پخش این مجموعه در یکم ژوئیه (10 تیر) خبر داد.

سريال تام و جری ۱۰ تیر در نیویورک پخش می‌شود

سریال Tom and Jerry In New York دهم تیرماه از شبکه اچ‌بی‌او مکس به نمایش در می‌آید. تام و جری در دهه 40 میلادی جان گرفتند و کم‌کم به نمادهای فرهنگی جامعه جهانی تبدیل شدند. این موش و گربه بامزه تقریبا در تمام سریال‌ها و فیلم‌های خود مدام سر به سر یکدیگر می‌گذارند و با نقشه‌های ابتدایی و اغلب شکست خوردشان، خنده را به لب مخاطب می‌نشانند.

تا کنون آثار بسیاری از روی شخصیت‌های تام و جری ساخته شده و حق مالکیت آن‌ها مدام بین استدیوهای مختلف دست به دست شده است. وارنر بروز سال 2006 اقدام به خرید مالکیت این کاراکترها کرد و در همان سال یک سریال کمدی به نام Tom and Jerry Tales را در سبک کلاسیک به نمایش درآورد. فوریه 2021 بود که لایو اکشن تام و جری نیز اکران شد و کوچک و بزرگ را به تماشای خود نشاند. حال پیش‌درآمد این فیلم نیز در قالب یک سریال به زودی آماده پخش می‌شود.

سریال جدید، ماجرای تام و جری در نیویورک و نحوه رسیدنشان به هتل لوکس رویال گیت را به تصویر می‌کشد. در پوستری که به تازگی از این سریال منتشر شده می‌بینیم که چگونه تام و جری با همان موش و گربه بازی‌های همیشگی خاطر مسافرین مترو را آزرده کرده‌اند. این مجموعه یکم ژوئیه (10 تیر) از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش می‌شود.

وظیفه کارگردانی سريال تام و جری در نیویورک بر عهده درل ون سیترز بوده است. با اینکه این موش و گربه دوست‌داشتنی هیچ‌گاه قرار نبوده پا به دنیای واقعی بگذارند، اما حضور آن‌ها در شهرهای مختلف و چالش‌های جدیدی که بر سر راه آن‌ها قرار می‌گیرد، همواره جذابیت خاصی برای کودکان و البته بزرگ‌سالان داشته است.

ارسال نظر