سریال های جدید مارول در چند قسمت منتشر می شوند؟

رسانه کلیک - اخیرا سوالات متعددی در رابطه با مدت زمان و تعداد قسمت سریال های جدید مارول در ذهن علاقه مندان به سینما ایجاد شده که ما در این مطلب به آن ها پاسخ خواهیم داد.

سریال های جدید مارول در چند قسمت منتشر می شوند؟

تعداد قسمت سریال های مارول یعنی لوکی، فالکون و سرباز زمستان، مون نایت و واندا ویژن بالاخره اعلام شد. لوکی، که ماجراهای شگفت انگیز خدای شرارت پس از رویدادهای Avengers: Endgame را به تصویر می کشد، در ماه مه و از شبکه دیزنی پلاس پخش خواهد شد. فالکون و سرباز زمستان نیز چند روز پس از مجموعه 9 قسمتی واندا ویژن، یعنی در ماه مارس به نمایش در می آید. در این میان جزییات سریال مون لایت هنوز در حالت ابهام قرار دارد. با توجه به گزارش های منتشر شده می دانیم که اسکار آیزاک، به عنوان نقش اصلی به روی صحنه خواهد رفت و اینکه سريال هنوز در مراحل اولیه تولید به سر می برد. اینطور که پیداست تا پیش از سال 2022 شاهد پخش این مجموعه نخواهیم بود.

کوین فایگی چندی پیش طی مصاحبه ای با Collider، مدت زمان و تعداد قسمت سریال های جدید مارول را برملا کرده است. پیش از این گفته شده بود که Falcon and the Winter Soldier یک مجموعه 9 الی 10 قسمتی است که تماشای هر قسمت آن حدودا نیم ساعت طول می کشد. اما طبق سخنان فایگی، این مجموعه نیز درست مانند لوکی و مون نایت، در شش قسمت 40 الی 50 دقیقه ای به نمایش در می آید. متاسفانه فایگی درباره سريال های دیگر مارول همچون هاوکای و میس مارول صحبت چندانی نکرد؛ اما گفت که شی-هالک در 10 قسمت نیم ساعته عرضه می شود.

درباره واندا ویژن نیز گفته شده که سه قسمت این سریال، نیم ساعته هستند؛ اما همین که به اواسط فصل نزدیک می شویم، مدت زمان قسمت ها نیز افزایش می یابد. شایعاتی نیز درباره ساخت قسمت دوم لوکب شنیده می شود که البته به تایید استدیوی سازنده نرسیده است.

ارسال نظر