سریع‌ترین راه انتقال فایل با وای فای بین گوشی و کامپیوتر

رسانه کلیک - استفاده از کابل usb، بلوتوث و برنامه shareit چند راه ساده و شناخته شده برای انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر هستند. اما هنگامی که به کابل usb دسترسی ندارید، روی سیستم برنامه shareit نصب نکرده‌اید و از سرعت کند بلوتوث ناراضی هستید؛ تنها راه باقی مانده برای شما، انتقال فایل با وای فای است.

سریع‌ترین راه انتقال فایل با وای فای بین گوشی و کامپیوتر

در ادامه با ما همراه باشید، تا به شما چند روش ساده برای انتقال فایل با وای فای بین گوشی و کامپیوتر را بگوییم.

معرفی بهترین برنامه انتقال فایل با وای فای

امروزه برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی، با پشتیبانی از رایانه وجود دارند که می‌توانند با استفاده از وای فای، یک فایل را از کامپیوتر به گوشی منتقل کنند. با برنامه انتقال فایل با وای فای می‌توانید، چند پرونده را همزمان بارگذاری کرده، نام فایل‌ها را تغییر و آن‌ها را جابه جا کنید و سایر برنامه‌ها را مدیریت کنید.

برنامه AirDroid، راحت‌ترین راه انتقال فایل با وای فای

یکی از شناخته شده‌ ترین برنامه‌ها، برای انتقال فایل با وای فای بین گوشی و کامپیوتر، برنامه AirDroid است. با برنامه AirDroid، می‌توانید از طریق سیستم عامل ویندوز به گوشی اندرویدی دسترسی داشته و آن را مدیریت کنید. این مدیریت می‌تواند شامل دریافت و ارسال پیامک از طریق رایانه و مشاهده اعلان‌های گوشی باشد. انتقال فایل در برنامه AirDroid، بسیار راحت است، کافیست فایل را با موس به رابط برنامه که در مرورگر است انداخته، تا پرونده به گوشی شما منتقل شود.

انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر برنامه Superbeam، قدرتمندترین نرم افزار انتقال فایل

برنامه Superbeam، یکی از قدرت‌مند‎ترین برنامه‌ها برای به اشتراک گذاری و انتقال فایل‌های حجیم است. این اپلیکیشن از فناوریWi-Fi Direct برای ارسال فایل بین دستگاه‌ها استفاده می‌کند و به برنامه رابطی برای انتقال آن‌ها نیاز ندارد. نسخه اپلیکیشن Superbeam روی گوشی رایگان است، اما نصب آن روی ویندوز مجانی نیست. با سرعت بالایی که برنامه Superbeam برای انتقال انواع فایل صوتی و تصویری دارد، هنگامی که رم گوشی پر شده و می‌خواهید به سرعت اطلاعات درون آن را، به سیستم منتقل کنید بهترین انتخاب است.

برنامه Portal، انتقال فایل در کمترین زمان ممکن

برنامه Portal توسط سرویس Pushbullet ساخته شده و می‌تواند فایل‌های سنگین و پرحجم را در کمترین زمان به دستگاه مورد نظرتان منتقل کند. برای استفاده از این برنامه، گوشی و سیستم شما باید به یک شبکه وای فای متصل باشند. بعد از نصب برنامه Portal، به صفحه رابط برنامه در مرورگر رفته، کد QR روی صفحه را اسکن کرده و سپس فایل‌ها را در صفحه بندازید تا به سرعت به دستگاه شما منتقل شود.

برنامه Xender، بهترین برنامه انتقال فایل برای تمام سیستم‌عامل‌ها

اگر به دنبال برنامه‌ای مثل AirDroid هستید، Xender می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد با این تفاوت که کاملا رایگان است. برای انتقال فایل‌ها با این برنامه، گوشی و سیستم هردو باید به یک شبکه وای فای متصل باشند. این برنامه هیچ محدودیتی در استفاده ندارد و می‌تواند برای گوشی اندروید، ios و مک و رایانه‌های شخصی نیز به کار رود.

انتقال فایل بین کامپیوتر و گوشی برنامه Infinit، ارسال فایل بدون محدودیت

قبل استفاده از برنامه Infinit، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از اینکار می‌توانید با برنامه Infinit، فایل‌های صوتی و تصویری را از هر قسمت گوشی انتخاب و به اشتراک بگذارید. با Infinit شما هیچ محدودیتی در اندازه پرونده ندارید و حتی به تاریچه ارسال و اشتراک گذاری فایل‌های خود دسترسی خواهید داشت.

برنامه WeTransfer، برنامه رایگان انتقال فایل

اگر می‌خواهید حجم زیادی از عکس و فیلم را به سیستم منتقل کنید، برنامه WeTransfer را توصیه می‌کنیم. این برنامه رایگان به شما امکان می‌دهد، تا حجم 10 گیگابایت را یکبار آپلود کنید. WeTransfer برای ارسال از راه دور برنامه‌ها به سیستم نیز مناسب بوده و حتی اجازه می‌دهد یک فایل را همزمان به چند گیرنده بفرستید.

خرید بهترین لوازم جانبی موبایل، با فروشگاه جانبی!

در این مقاله بهترین برنامه‌های انتقال فایل با وای فای را به شما، معرفی کرده‌ایم. برنامه‌های که به شما امکان می‌دهند، در هر لحظه و هر مکان، فایل‌ها را بدون دردسر به دستگاه موردنظرتان انتقال دهید. اما اگر هنوز طرفدار روش‌های قدیمی هستید و استفاده از کابل usb را به وای فای ترجیح می‌دهید؛ بهتر است برای گرفتن بهترین جواب، از بهترین لوازم جانبی موبایل استفاده کنید.

اگر به دنبال خرید کابل usb با کیفیت و با قیمت مناسبی هستید، به شما جانبی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل را پیشنهاد می‌کنیم. نه تنها برای خرید کابل usb بلکه حتی برای خرید ساعت هوشمند نیز، می‌توانید روی جانبی حساب کنید.

تمامی محصولات عرضه شده در فروشگاه جانبی، اصل بوده و قابلیت پرداخت در محل دارند. تنوع بالای محصولات، دست شما را در هنگام انتخاب و خرید باز خواهد گذاشت. به عنوان مثال تنها در صفحه قیمت هندزفری بلوتوثی ، بیش از صد مدل کالا با برند‌ها و قابلیت‌های متنوع وجود دارد. فروشگاه جانبی با 7 روز ضمانت بازگشت کالا، خیال شما را از خرید اینترنتی آسوده خواهد کرد.

ارسال نظر