سوپرمن به فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر باز می گردد

رسانه کلیک – عکس منتشر شده از هنری کویل در صحنه فیلم برداری لیگ عدالت زک اسنایدر، حضور کاراکتر سوپرمن و اضافه شدن وی به جمع ابرقهرمانان را تایید می کند.

سوپرمن به فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر باز می گردد

به تازگی تصویر جدیدی از هنری کویل در صحنه فیلم برداری Justice League منتشر شده که شایعات مربوط به حضور سوپرمن در این فیلم را تشدید کرده است. لیگ قهرمانان زک اسنایدر که قرار است سال آینده از شبکه اچ بی او مکس به نمایش درآید، هنوز در مرحله فیلم برداری است اما خبر اضافه شدن کاراکترهای جدید (از جمله جوکر) به این مجموعه، هواداران را بیش از پیش هیجان زده کرده است ( حضور جرد لتو به عنوان جوکر در لیگ عدالت زک اسنایدر ).

اگر به خاطر داشته باشید هنری کویل در نخستین فیلم از پروژه DCEU (دنیای توسعه یافته دی سی) یعنی Man of Steel و همچنین فیلم های Batman v Superman: Dawn of Justice (محصول 2016) و Justice League (محصول 2017) در نقش کلارک کنت یا همان سوپرمن به روی صحنه رفت. هنوز خبری از ساخت قسمت دوم Man of Steel منتشر نشده، اما خوشبختانه هواداران دی سی حداقل یک مرتبه دیگر و این بار در فیلم لیگ قهرمانان زک اسنایدر، هنری کویل را با لباس سوپرمن مشاهده خواهند کرد.

فیلم بردار Justice League یعنی فابین واگنر طی روزهای اخیر تصاویر متعددی را از صحنه اصلی با کاربران به اشتراک گذاشته است. وی چندی پیش با انتشار عکس هنری کویل، حضور او در فیلم زک اسنایدر را تایید کرد. جزییات پست را در تصویر زیر می بینید.

با توجه به پسزمینه، می توان حدث زد تصویر مربوط به صحنه ای می شود که کلارک یادواره سوپرمن را پیدا کرده و با سایر اعضای لیگ به مبارزه بر می خیزد. باید اعتراف کنیم این سکانس اکشن جزو یکی از نقاط قوت فیلم بود؛ هر چند که دیالوگ های ضعیف بتمن در پایان چندان به دل مخاطبین ننشست. با این حال باید منتظر ماند و دید که اسنایدر چه تغییراتی را در فیلم اعمال می کند. اینطور که پیداست وی با بازگزداندن شخصیت سوپرمن سعی داشته تا رضایت هواداران را به دست آورد.

ارسال نظر