صرافی بایننس پس از اختلال به حالت عادی بازگشت؛ ایلان ماسک پشت این جریان است

رسانه کلیک - پس از اعلام شرکت تسلا مبنی بر خرید ۱.۵ میلیارد دلار بیتکوین، بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال، با موج عظیمی از ترافیک ورودی کاربران مواجه شده است.

صرافی بایننس پس از اختلال به حالت عادی بازگشت؛ ایلان ماسک پشت این جریان است

چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس در توییتر نوشت:

لگ و تاخیر زیادی در دسترسی بعضی از مناطق جهان به بایننس مشاهده شده است. به نظر می‌رسد که بار دیگر ایلان ماسک و شرکت تسلا مسبب این موضوع هستند.

این موضوع در اوایل ماه جاری نیز رخ داده بود. در آن زمان، ایلان ماسک اعلام کرده بود که یکی از حامیان بیتکوین است و در آینده نزدیک شاهد پذیرش گسترده و وشمگیر آن خواهیم بود.

در همان روز، ژائو در توییتر نوشت که بایننس در تمام امور این صرافی با رکوردهای جدید مواجه شده است. اموری نظیر ثبت نام حساب‌های جدید، واریز جدید، حجم معاملات و غیره.

این دومین بار در سال جاری است که ایلان ماسک باعث اختلال در بایننس شده است. صرافی بایننس در برخی مناطق نظیر آلمان از دسترس خارج شد و هشتگ بایننس نیز در توییتر به این دلیل ترند شد.

با اعلام خبر اخیر، موج جدیدی از فعالیت‌های معاملاتی آغاز شد، اما بایننس نتوانست افزایش بار بر روی شبکه خود را مدیریت کند.

اختلال در بایننس پس از افزایش قیمت بیتکوین

در بحبوحه افزایش قیمت بیتکوین، بایننس نتوانست ورود کاربران به این صرافی را به درستی پردازش و مدیریت کند. کاربرانی که وارد حساب خود شده بودند نیز با مشکلاتی در زمینه ایجاد سفارشات خرید و سرمایه‌گذاری بیشتر در بیتکوین مواجه شدند.

جامعه بیتکوین در بایننس نیز درباره مشکلات ایجاد‌شده توییت‌های مختلفی منتشر کردند.

نکته جالب این است که صرافی بیتفینکس بدون اختلال به فعالیت خود ادامه داد. هرچند، توجه به این نکته مهم است که سطح فعالیت‌ بایننس بسیار بیشتر از سایر صرافی‌ها است.

چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس در خصوص شرایط به وجود آمده گفت که به زودی دسترسی به شبکه به حالت قبل برمی‌گردد. در حال حاضر صرافی بایننس به حالت عادی بازگشته است و می توان معاملات را در این صرافی از سر گرفت.

منبع : میهن بلاکچین

ارسال نظر