فید استوری های عمودی اینستاگرام شبیه به تیک تاک می شود

رسانه کلیک - اینستاگرام سعی دارد تا بهترین ویژگی های اپلیکیشن تیک تاک را در پلتفرم خود شبیه سازی کند. به همین خاطر، به تازگی از فید استوری های عمودی رونمایی کرده است.

فید استوری های عمودی اینستاگرام شبیه به تیک تاک می شود

کاربران اینستاگرام به زودی می توانند فید استوری های عمودی را تجربه کنند. این تجربه چندان هم ناآشنا نیست، چرا که کاربران تیک تاک از مدت ها پیش در حال استفاده از آن بوده و هستند. به بیان بهتر، اینستاگرام سعی دارد تا با افزایش شباهت نسبت به تیک تاک، پایگاه کاربران خود را حفظ کند.

در گزارش اخیر TechCrunch، اینستاگرام تایید کرده که در حال فعالیت روی یک نمونه آزمایشی از فید استوری های عمودی است. بدین ترتیب، کاربر می تواند به جای انگشت کشیدن به سمت چپ یا راست روی استوری ها، آن ها را با حرکت عمودی انگشت خود مشاهده کند.

نمایش عمودی استوری ها نخستین بار توسط الساندرو پالوزی مطرح شد که یک توسعه دهنده موبایل است. وی با نمایش یک تصویر لحظه ای یا همان اسکرین شات اینستاگرام، یافته های خود را در توییتر به اشتراک گذاشت و این طور نوشت که «حالا شما می توانید با بالا یا پایین کشیدن استوری ها، آن ها را مشاهده کنید».

ناگفته نماند که فید استوری عمودی ممکن است هرگز در اینستاگرام اعمال نشود، اما باز هم نشان می دهد که این پلتفرم تا چه اندازه از اپلیکیشن TikTok الهام می گیرد. تیک تاک به جریان عمودی ویدیوهای بی پایان وابسته بوده، و اینستاگرام دائما در تلاش است تا از آن تقلید کند.

به هر حال، اگر فید استوری های عمودی اینستاگرام چهره ای حقیقی به خود بگیرد، آنگاه سازگاری مناسبی با سایر ویژگی های این پلتفرم پیدا خواهد کرد، چرا که در حال حاضر همه چیز روی این اپلیکیشن از یک فید عمودی استفاده می کند.

غول های رسانه اجتماعی با جسارت تمام و بدون هیچ گونه خجالتی در تلاش هستند تا بهترین ویژگی های اپلیکیشن تیک تاک را در برنامه های خود شبیه سازی کنند. در همین راستا، اینستاگرام و اسنپ چت برای نمایش محتوای کوتاه مدت، به ترتیب ویژگی Reels و Spotlight را در اختیار کاربران خود قرار داده اند. اگر پلتفرم های اجتماعی بخواهند همین مسیر را ادامه دهند، در نهایت همگی شبیه به یکدیگر خواهند شد، بدون هیچ خلاقیت برجسته و جذابی که کاربران را به خود وفادار کند.

ارسال نظر