ساخت ریبوت فیلم آرواره ها با مخالفت استیون اسپیلبرگ مواجه شد

رسانه کلیک - بازسازی فیلم آرواره ها (Jaws) یکی از برنامه‌های اخیر کمپانی یونیورسال برای فروش بالا و موفقیت بیشتر در سینما به شمار می‌آید. اما این مسئله با مخالفت شدید کارگردان نسخه اصلی فیلم یعنی استیون اسپیلبرگ مواجه شده است.  

ساخت ریبوت فیلم آرواره ها با مخالفت استیون اسپیلبرگ مواجه شد

فیلم آرواره ها چهارمین اثر موجود در کارنامه استیون اسپیلبرگ است. این فیلم در آن زمان سر و صدای بسیاری به پا کرد و توانست به یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین آثار دهه 70 میلادی تبدیل شود. ظاهرا کمپانی یونیورسال تصمیم گرفته مراحل ساخت ریبوت فیلم را نیز به زودی آغاز کند اما این موضوع مخالفت شدید اسپیلبرگ را برانگیخته است.

کمپانی اسپیلبرگ یعنی Amblin اخیرا قراردادی را با نتفلیکس امضا کرده است که به موجب آن باید تا یک سال فیلم‌های مختلفی را برای سرویس تولید کند. جالب آنکه اسپیلبرگ در گذشته بارها از نتفلیکس انتقاد کرده است. این‌طور که به نظر می‌رسد خبر ساخت ریبوت آرواره‌ها نیز چندان به مذاق این کارگردان افسانه‌ای خوش نیامده است.

اسپیلبرگ بدون شک یکی از بهترین کارگردان‌هایی است که هالیوود تا کنون به خود دیده است. وی همچنان آثار سینمایی خارق‌العاده‌ای را برای استدیوهای سازنده به ویژه یونیورسال تولید می‌کند. بنابراین بعید است یونیورسال بدون تأیید و رضایت اسپیلبرگ دست به بازسازی آرواره‌ها بزند.

هنوز معلوم نیست برنامه یونیورسال برای ساخت ریبوت فیلم چه بوده است. آیا کمپانی قصد داشته همان را داستان کلاسیک را بازگو کند و یا هدفش اضافه کردن یک دنباله جدید به فرنچایز بوده است؟ عده‌ای می‌گویند بازسازی Jaws تنها در صورتی امکان‌پذیر است که اسپیلبرگ شخصا به عنوان تهیه‌کننده به پروژه ملحق شود. اما ظاهرا اسپیلبرگ هیچ تمایلی به ساخت مجدد میراث خود ندارد.

ارسال نظر