فیلم برداری قسمت دوم آکوامن در فصل تابستان آغاز می شود

رسانه کلیک - طبق گفته های دولف لاندگرن، بازیگر نقش شاه نرئوس در آکوامن (Aquaman) ، فیلم برداری قسمت دوم این مجموعه در فصل تابستان و در شهر لندن آغاز می شود.

فیلم برداری قسمت دوم آکوامن در فصل تابستان آغاز می شود

دولف لاندگرن، بازیگر نقش شاه نرئوس در آکوامن، به تازگی اعلام کرده که مراحل فیلم برداری قسمت دوم این مجموعه دیدنی و پرطرفدار در تابستان 2021 و در شهر لندن کلید می خورد. اگر به خاطر داشته باشید قسمت اول Aquaman (با درخشش جیسون موموآ) در سال 2018 به روی پرده سینما رفت و توانست در همان سال، فروش جهانی خود را به بیش از 1 میلیارد دلار رسانده و به موفق ترین فیلم DCEU (دنیای توسعه یافته دی سی) تبدیل شود. تماشاگران بی صبرانه منتظر دنباله فیلم بودند اما هیچکس فکرش را نمی کرد که کمپانی وارنر بروز اکران قسمت دوم را به 16 دسامبر سال 2022 محول کند.

اینطور که پیداست فاصله زمانی ایجاد شده بین اکران قسمت های اول و دوم به نفع جیمز وان (کارگردان) و اعضای تیمش تمام شده است. پیش از این شایعه شده بود که تا اواسط سال 2021 نیز خبری از ساخت Aquaman 2 نیست. متاسفانه هنوز جزییات بیشتری درباره قسمت دوم منتشر نشده، با این حال جیمز وان در همایش DC FanDom به طور نامحسوسی اظهار داشت که صحنه های فیلم بسیار جدی تر از قسمت قبل بوده و داستان آن ارتباط بیشتری با دوره معاصر دارد. علاوه بر دولف لاندگرن، یحیی عبدالمتین دوم نیز چندی پیش آمادگی خود برای حضور در Aquaman 2 را اعلام کرده است.

لاندگرن طی مصاحبه ای با Fandom Spotlite به بحث مفصلی درباره مراحل مختلف کاری خود پرداخت و سپس به تجربیات حاصل از حضور در فیلم آکوامن و دنیای DCEU و همچنین زمان احتمالی شروع فیلم برداری اشاره کرد. طبق گفته های لاندگرن، وی در تابستان برای فیلم برداری قسمت دوم آکوامن در لندن حضور پیدا خواهد کرد. وی امیدوار است که این فیلم در سال آینده در پرده نقره ای به نمایش گذاشته شود. لاندگرن همچنین تجربیات خود در هنگام فیلم برداری صحنه های زیر آب (در قسمت اول آکوامن) را به اشتراک گذاشت و از آن به عنوان یک تجربه جدید یاد کرد:

من احتمالا در تابستان مشغول ایفای نقش در قسمت دوم آکوامن هستم که در لندن فیلمبرداری می شود. امیدوار هستیم که این فیلم در سال آینده در سینماها به اکران درآید. این (بازی برای صحنه های زیر آب) قطعا تجربه جدیدی است. تنها آبی که من دیدم، در لیوان نوشیدنی ام بود. هرگز آبی در صحنه وجود نداشت. صحنه همیشه خشک بود. پس تمام روز را معلق هستید - پنج، شش، هفت یا هشت ساعت از روز - و باید پاهای خود را در جهت خاصی به حرکت درآورید، حرف می زنید، تکان می خورید و موهای شما بعدا در کامپیوتر اضافه می شوند. این کار واقعا طاقت فرسا است، اما تجربه متفاوتی به شمار می آید. همکاری با بازیگران عالی مانند ویلم دفو، پاتریک ویلسون و البته جیسون موموآ بسیار جالب است.

شروع فیلم برداری Aquaman 2 قطعا خبر مهیجی برای طرفداران به حساب می آید، چرا که آن ها بالاخره می توانند اطلاعات بیشتری را درباره این فیلم به دست آورند. لاندگرن در مصاحبه خود از کلمه «احتمالا» استفاده کرده است، چرا که در این میان نباید تاثیر مخرب ویروس کرونا روی محصولات سینمایی را دست کم گرفت. با این حال، مصاحبه لاندگرن در کنار خبر آمادگی یحیی عبدالمتین دوم وجهه واقعی تری به شروع فیلم برداری در تابستان می بخشد. ناگفته نماند که تاریخ اعلام شده با زمانبندی اصلی اواسط 2021 نیز همخوانی دارد. طبق گفته های لاندگرن، وی به عنوان پادشاه نرئوس ایفای نقش خواهد کرد که ظاهرا متفاوت با شخصیت نشان داده شده در نسخه کامیک است. نرئوس در آکوامن وارنر بروز یک فرد سیاسی و صلح طلب نشان داده شده، حال آنکه در کامیک DC دست کمی از یک جنگجو ندارد. در ضمن، مرا در فیلم Aquaman وارنر بروز نقش دختر وی را بازی می کند. این در حالی است که Mera در کتاب های کامیک، به عنوان همسر و عروس نرئوس معرفی می شود.

اینطور که پیداست، قسمت دوم آکوامن طبق زمان بندی های تعیین شده و در تاریخ 16 دسامبر سال 2020 عرضه خواهد شد. طبق گفته جیسون موموآ Aquaman 2 موفق تر از نسخه اول خواهد شد. اگر همه چیز طبق انتظار پیش رود، و فیلم برداری در تابستان و در لندن آغاز گردد، آنگاه سینماها مملو از طرفداران Aquaman 2 خواهد شد، چرا که آن ها مدت زیادی در انتظار بازگشت آرتور کری و همراهانش بوده اند.

ارسال نظر