پوسترهای جدید فیلم بیوه سیاه در فضای آنلاین منتشر شد

رسانه کلیک - استودیوی مارول پوسترهای تبلیغاتی جدیدی از فیلم بیوه سیاه را در فضای آنلاین منتشر کرده است که زندگی اسرارآمیز قبلی ناتاشا رومانوف را به تصویر می‌کشند.

پوسترهای جدید فیلم بیوه سیاه در فضای آنلاین منتشر شد

پوسترهای جدید فیلم Black Widow گذشته اسرارآمیز ناتاشا رومانوف را به تصویر می‌کشند. اسکارلت جوهانسون در دهه اخیر با نقش بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول ظاهر شده است. وی از یک جاسوس به یک شخصیت محبوب ابرقهرمانی تبدیل شد، اما مارول تصمیم گرفت تا پس از مرگ رومانوف در فیلم Avengers: Endgame فیلم انحصاری این شخصیت را بسازد.

اسکارلت جانسون تاکنون در 7 فیلم مختلف MCU روی صحنه ظاهر شده است. اما فیلم Black Widow نخستین اثر سینمایی با تمرکز اصلی روی کاراکتر ناتاشا رومانوف محسوب می‌شود. داستان این فیلم بین رویدادهای Captain America: Civil War و Avengers: Infinity War رخ می‌دهد و سرگذشت رومانوف پس از شکست قرارداد سوکوویا و پیش از ملحق شدن به گروه انتقام جویان را به تصویر می‌کشد.

فیلم بیوه سیاه کاراکترهای جدیدی همچون یلنا بلووا (فلورانس پیو)، رد گاردین (دیوید هاربر) و تسک مستر را در دنیای MCU معرفی می‌کند. بنابراین می‌توان حدس زد که فیلم جدید مارول جنبه‌های متعددی از آینده MCU را به هواداران نمایش دهد.

پوسترهای مختلف فیلم Black Widow توسط استودیوی مارول به عنوان تبلیغی برای نخستین فیلم فاز چهارم در فضای آنلاین منتشر شده است. آگاهی از گذشته ناتاشا، یکی از خواسته‌های اصلی طرفداران MCU به شمار می‌آید. فیلم‌های مختلف تاکنون رخدادهای متعددی از زندگی قبلی این جاسوس زیبا را به نمایش گذاشته است، اما رومانوف هنوز یک شخصیت اسرارآمیز محسوب می‌شود.

تریلرهای منتشر شده برای این فیلم، به کودکی ناتاشا و آموزش او در اتاق قرمز اشاره می‌کنند. رابطه او با یلنا، محافظ قرمز و ملینا (ریچل وایس) موضوعاتی هستند که احتمالا در محصول آینده مارول به تصویر کشیده خواهند شد.

با نزدیک شدن به عرضه فیلم بیوه سیاه، شاهد تبلیغات بیشتری خواهیم بود. این فیلم در تاریخ 9 ژوئیه سال جاری در سینما اکران شده و به طور هم‌زمان از شبکه دیزنی پلاس پخش می‌شود.

[lightgallery images="308147,308146,308145"]

ارسال نظر