واکنش مثبت رسانه ها به فیلم جوخه انتحار 2021

رسانه کلیک - منابع خبری اخیرا واکنش‌های بسیاری در رابطه با فیلم جدید جیمز گان فیلم جوخه انتحار 2021 داشته‌اند که اغلب آن‌ها رضایت‌بخش بوده است.

واکنش مثبت رسانه ها به فیلم جوخه انتحار 2021

فیلم The Suicide Squad 2 ششم اوت (پانزدهم مرداد) روی پرده سینما می‌رود. این‌طور که به نظر می‌رسد فیلم جدید جیمز گان توانسته است نظر رسانه‌ها را به خود جلب کرده و واکنش مثبت آن‌ها را برانگیزد.

گان سابقه درخشانی در امر کارگردانی دارد اما شکست فیلم جوخه انتحار ساخته دیوید آیر (2016) باعث شده حساسیت‌ها بیشتر شود. از طرفی دیدگاه ضد و نقیض منتقدان نسبت به محصولات DCEU کار را برای پیش‌بینی موفقیت یا عدم موفقیت فیلم‌های آتی دشوار کرده است.

تریلر جدید فیلم جوخه انتحار اواسط بازی انگلیس و دانمارک در نیمه نهایی مسابقات یورو به نمایش درآمد. از آن زمان تا کنون افراد و رسانه‌های متعددی نظر خود را در رابطه با فیلم بیان کرده‌اند. از جمله رسانه Digital Spy که امتیاز تحسین برانگیز 4 (از 5) را به فیلم داده است. مجری رادیو بی‌بی‌سی نیز آن را یک نمایش حیرت‌انگیز می‌داند.

فیلم The Suicide Squad ستارگان بسیاری را گرد یکدیگر آورده است. علاوه بر مارگو رابی (هارلی کویین)، یوئل کینامان (ریک فلگ) و ویولا دیویس (آماندا والر) که در فیلم آیر نیز حضور داشته‌اند، بازیگران مطرح دیگری همچون ادریس البا (بلاداسپورت)، جان سینا (پیس میکر)، سیلوستر استالونه (کینگ شارک)، دانیلا ملچیور (شکارچی موش 2)، پیتر کاپالدی (تینکر) و دیوید دستمالچیان (مرد خال خالی) نیز در این فیلم به روی صحنه رفته‌اند.

جوخه انتحار 2021 تا کنون نقد منفی و دلسردکننده‌ای را دریافت نکرده است. خود جیمز گان نیز اعتقاد دارد این فیلم جزو یکی از بهترین آثار موجود در کارنامه هنری‌اش است. با این حال باید چند هفته دیگر صبر کنیم و ببینیم کاراکترهای محبوب DC این بار می‌توانند رضایت قلبی مخاطبان را به دست آورند یا خیر.

ارسال نظر